- Meddelanden
- 47
- Mottagna reaktioner
- 15
- Poäng
- 41
jag har till trafikförsäkringsförening men det är inte ett skuld som ligger hos kronofogdenNej men jag bara skrev vad som räknas som statliga skulder.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
jag har till trafikförsäkringsförening men det är inte ett skuld som ligger hos kronofogdenNej men jag bara skrev vad som räknas som statliga skulder.
jag pratade med min handläggare han sa om det är över 10.000kr så får vi behålla är det under 10.000kr så får du behålla det . jag ska få 8000kr.Nej men jag bara skrev vad som räknas som statliga skulder.
Nej? Kan du? Imorgon göra första utskicket till Kronofogden om man har skulder där ( enligt Skatteverket själva)Någon som kan se att det redan blivit en utbetalning från skattekontot? 🙄
Nej? Kan du? Imorgon göra första utskicket till Kronofogden om man har skulder där ( enligt Skatteverket själva)
Imorgon tror jagNär kommer beslut om utmätning bredven ang skatteåterbäringen? Borde väl komma snart eller redan ha kommit?
Eftersom skatten beräknas komma mellan den 8/4 och 11/4 är det inget som syns nu.Någon som kan se att det redan blivit en utbetalning från skattekontot? 🙄
Jag med + brev från Kronofogden att skulden dras avNu kan jag se min utbetalning på skattekontot.
Ja, de har ju betalat ut och då har ditt saldo på skattekontot minskat.Ska det står 0 kr på Skattekontot och minus på utbetalning? 😵
Låter ju vettigt...Ja, de har ju betalat ut och då har ditt saldo på skattekontot minskat.
Dvs det ska stå 0kr och minus på utbetalning
Minus frå¨n skattekontot ja, det känns rimligt. God morgon! Vore ju en fantastisk start på veckan om det trillar in återbäring redan nu.Du kan kolla under transaktioner och se vilket konto de betalat ut till.Låter ju vettigt...Minus frå¨n skattekontot ja, det känns rimligt. God morgon! Vore ju en fantastisk start på veckan om det trillar in återbäring redan
Samma, tog bort en helt irrelevant bilaga. Läste på Skatteverkets hemsida att det räknades som ändring om man tog bort en bilaga så jag räknar med utbetalning i Juni.Ahh tråkigt nog syntes inte min! Antar att det var BE bilagan som sågs som en ändring hehe, tog bort bilagan för verksamheten har upphört men men
Fint!Du kan kolla under transaktioner och se vilket konto de betalat ut till.
Klicka på utbetalningar > visa specifikation
Klicka på utbetalningar > specifikationer så ser du vilket konto det är utbetalt till.det står så på mitt skattekonto
2025-04-05 Utbetalning men jag ser inget på swedbank konton att pengar är på väg dit
det står mitt swedbank konto 8.000kr men jag ser inget på mitt swedbank konto kommer pengarna trilla in imorgon eller slutet på veckanKlicka på utbetalningar > specifikationer så ser du vilket konto det är utbetalt till.
Står att det kan ta ett par dagardet står mitt swedbank konto 8.000kr men jag ser inget på mitt swedbank konto kommer pengarna trilla in imorgon eller slutet på veckan
och det betyder från imorgon tills på fredag ....Står att det kan ta ett par dagar
Det syns oftast inte på banken innan pengarna kommerdet står mitt swedbank konto 8.000kr men jag ser inget på mitt swedbank konto kommer pengarna trilla in imorgon eller slutet på veckan

På Swedbank trillar det bara in helt plötsligt så man ser inget innan de kommer. På Nordea mm tror jag det brukar visas dagen innan de kommer indet står mitt swedbank konto 8.000kr men jag ser inget på mitt swedbank konto kommer pengarna trilla in imorgon eller slutet på veckan
Stämmer kanske ej då jag har Nordea och minns tydligt tror 2022 eller så att det stog utbetalning på morgonen i skatteverkets hemsida men inget i kontot, och under eftermiddagen hade jag pengarna bara helt plötsligt på kontotPå Swedbank trillar det bara in helt plötsligt så man ser inget innan de kommer. På Nordea mm tror jag det brukar visas dagen innan de kommer in
Stämmer, har Nordea och det har aldrig synts, bara dykt upp på eftermiddagen.Stämmer kanske ej då jag har Nordea och minns tydligt tror 2022 eller så att det stog utbetalning på morgonen i skatteverkets hemsida men inget i kontot, och under eftermiddagen hade jag pengarna bara helt plötsligt på kontot
Gissningsvis så tar det ett par dagar innan medlen är även KFM tillhanda.När syns det hos kronofogden då? Jag fick brev om det i morse?
Ja. Lurigt de där. Tråkigt nog så säger dom själva att det skulle skett innan 5 april.. citerar från deras hemsida ” Har du har skulder hos oss kommer Skatteverket föra över pengarna till oss innan den 5 april.”Gissningsvis så tar det ett par dagar innan medlen är även KFM tillhanda.
Ja samma här står utbetalning 5e, kan komma antingen imorrn eller redan idag eftermiddag?Utbetalt från Skatteverket 5 april står det för mig. Så borde pengarna komma imorgon hoppas jag