- Meddelanden
- 1 115
- Mottagna reaktioner
- 345
- Poäng
- 517
Har du gjort den obligatoriska Skatte dansen? Hört att det gör att det kommer snabbare🤣har seb fortfarande inte fått mina pengar
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Har du gjort den obligatoriska Skatte dansen? Hört att det gör att det kommer snabbare🤣har seb fortfarande inte fått mina pengar
jätteweird ba dom säger pengarna ska komma men inget syns fortfarande uc uppdaterar it heller inkomstenHar du gjort den obligatoriska Skatte dansen? Hört att det gör att det kommer snabbare🤣
Uc lär nog inte uppdatera föräns nästa vecka. Men SEB brukar släppa igenom pengarna efter 12:00, detta baserat på tidigare årjätteweird ba dom säger pengarna ska komma men inget syns fortfarande uc uppdaterar it heller inkomsten
Uppdateras kreditkortet också om man nollar den idag nästa vecka?Uc lär nog inte uppdatera föräns nästa vecka. Men SEB brukar släppa igenom pengarna efter 12:00, detta baserat på tidigare år
Det uppdateras nog till och med dagen efter kreditkorts bolaget registrerat din betalning. Brukar vara snabba med detUppdateras kreditkortet också om man nollar den idag nästa vecka?
Jag fick det i söndagsHar alla får slutskattebesked i kivra?
Och pengarna?Jag fick det i söndags

Inga pengar än. Hoppas det kommer inom denna timmeOch pengarna?![]()
Jag fick mitt i lördags, men inga pengar ännu.Har alla får slutskattebesked i kivra?
Du då? Fått pengar och besked?Och pengarna?![]()
Nix, inget besked eller pengar.Du då? Fått pengar och besked?
Står det på skattekontot då att det är utbetalt?Nix, inget besked eller pengar.
förra året fick jag allt samma dag.
Nej men var samma förra året , då symdes transaktionerna efteråt. Säkert mycket lagg!Står det på skattekontot då att det är utbetalt?
Haha gött 🤣🤣Prisa gud!!! Nu fick jag det SEB
Prisa gud!!! Nu fick jag det SEB
Grattis! Har också SEB och det trillade in nu också 👌👌Prisa gud!!! Nu fick jag det SEB
Wohoooo🎉🎉🎉Haha gött 🤣🤣
Inte jag..
Edit, skoja, de kom precis.. haha
För att alla banker fått förutom Swedbank. Det är gamla regler att Swedbank alltid är sistNågon med Swedbank som fått?! Varför är dom så sjukt sega för, känns ju nu som alla andra banker har fått……
Jävla piss bank… funderar på att byta bank efter de härFör att alla banker fått förutom Swedbank. Det är gamla regler att Swedbank alltid är sist
Ja det är en speciell bank.Jävla piss bank… funderar på att byta bank efter de här
Swedbank uppdaterar just efter kl13, kolla då.Någon med Swedbank som fått?! Varför är dom så sjukt sega för, känns ju nu som alla andra banker har fått……
Fått några pengar?Nej men var samma förra året , då symdes transaktionerna efteråt. Säkert mycket lagg!
fick slutbesked 8/4 kl 14.15 förra året i kivra och pengarna kom 8/4 kl 13:53.
Finns inget gott med det. Betalar man ränta så bör man ha rätt att göra avdrag på det oavsett vilken typ av ränta det gäller. Det har varit så i alla tider.Tack!
Håller helt med dig, det har varit nästintill en vana att få tillbaka så där lär det komma en stor omställning för många. Fattar inte varför regeringen tvunget skulle vara så snabba på att införa denna ändring. Men det kanske för något gott med sig - men man får nog passa sig för att inte bli skyldig framöver som du säger. 😉
Hade du kunnat se att du skulle få en inkommande betalning innan, eller kom bara pengarna?Fick min nu. Swedbank 😊
Nej. De bara trillade inHade du kunnat se att du skulle få en inkommande betalning innan, eller kom bara pengarna?