• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skrill registrering??

M

Micke6928

Gäst
Poäng: 0
Har satt in pengar på skrill men nu måste man göra någon sorts registrering eller verifiering för att få ut pengarna igen. Har tagit bild på id samt kort som överensstämmer samt laddat upp bild med mitt kreditkort. Det verkar dock inte räcka, fattar dock inte vad dom kräver mer. Någpn som nyligen registrerat/verifierat sig där och kan förklara vad fasen man måste göra mer än detta? Tolkar det som dom vill ha någon sorts dokument på att min hemadress stämmer överens med min information på själva hemsidan.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

p79

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
9 April 2014
Meddelanden
1 329
Mottagna reaktioner
354
Poäng
517
Har du testat att skicka in bild på nån räkning i ditt namn? Jag skickade in bild på räkning från transportstyrelsen och det godkändes. Visserligen 2 år sedan men tror det är för dom vill se att adressen stämmer med va du angivit.
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
690
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Ok får prova med det. Skickade in ett gammalt försäkringsdokument förut men det godkändes tydligen inte. Dom verkar ha hårda krav.
 

Krelf

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 817
Blev medlem
8 Oktober 2020
Meddelanden
2 192
Mottagna reaktioner
906
Poäng
817
Måste vara nytt typ 2-3 månader gammalt
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Skriv ut person bevis på skatteverket o skicka ,,,funkar
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
690
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Laddade ner personbevis nu på skatteverket och skickade in. Ber till gudarna att det ska funka. Får se imorgon....
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Laddade ner personbevis nu på skatteverket och skickade in. Ber till gudarna att det ska funka. Får se imorgon....
Finns inte mycket som kan bekräfta din adress o dina uppgifter bättre så det ska funka,,,lycka till
 

Barwuah

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
8 April 2019
Meddelanden
44
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Hej har skrivit i PM kan hjälpa dig om du vill
 

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
690
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Funkade med personbeviset men nu måste även kortet verifieras. Funkar tydligen inte med screenshot på kortet man använder. Dom vill ha utdrag från transaktionen till skrill med namn och kortnummer. Vet inte hur jag ska lösa det om man använt klarnakortet för att sätta in pengar?
 

Blomman2020

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
2 Oktober 2020
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
54
Poäng
177
Jag knäppte kort med en annan mobil på min egna skärm på telefonen på mina uppgifter och skickade in. Det funkade
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp