Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

skrivit på föreläggande !

Har provat men det är bara ett bolag som hittar trots det. Hade ett helskotta att få över elen på mig när jag flyttade hit. Var tvungen att ta reda på föregående gästs pnr och bolag och teckna i samma bolag. De andra bolagen sa uttryckligen att de inte kunde hjälpa mig. Bor liksom inte i en liten hydda på en öde ö vilket man kan tro, men jag har gett upp det där :). Satsar på att få ner andra kostnader :-D

Har provat men det är bara ett bolag som hittar trots det. Hade ett helskotta att få över elen på mig när jag flyttade hit. Var tvungen att ta reda på föregående gästs pnr och bolag och teckna i samma bolag. De andra bolagen sa uttryckligen att de inte kunde hjälpa mig. Bor liksom inte i en liten hydda på en öde ö vilket man kan tro, men jag har gett upp det där :). Satsar på att få ner andra kostnader :-D

Låter som något fel i elnätsregistret, alla elhandelsleverantörer kan leverera till alla elnätskunder i landet.. Även om du bor på någon random skärgårdsö (som i alla fall har el draget) så kan man ha borås energi, baggböle ström eller kirunapower (jag vet inte vad dom heter, hittade på nåt bara), det är inte så att dom behöver dra en kabel till kåken...
skumt

Ja jag tycker också det är konstigt:-/Alla här har samma problem. Kanske ska rota vidare i det där igen nån dag.

Vi har inga nya fler siffriga lgh nummer, kan vara därför kanske. .

Ursäkta all särskrivning men orkar inte bråka med tfn

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp