Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuld att betala.

Hej!
Fick mitt första brev idag ”Skuld att betala” från KF. Det är Lowell inkasso som skickat. Har på mig tom 15 december att betala. Skulden är på ca 30.000kr. Har släppt alla mina lån i oktober o alla börjar trilla in lite då o då.
När kan det tänkas att löneutmätningen sätter igång? Har inga tillgångar. Hinner jag få december/januari lönen?

Hej!
Fick mitt första brev idag ”Skuld att betala” från KF. Det är Lowell inkasso som skickat. Har på mig tom 15 december att betala. Skulden är på ca 30.000kr. Har släppt alla mina lån i oktober o alla börjar trilla in lite då o då.
När kan det tänkas att löneutmätningen sätter igång? Har inga tillgångar. Hinner jag få december/januari lönen?
Jag tror att december är omöjlig att hinna med att få löneutmätning då lönerna körs tidigare pga jul. Du ska först erhålla brev med att redovisa inkomst och få tid att svara på det.

Hej!

Har du släppt inkasso eller lån som ej kommit dit? Jag ska släppa allt nu, hade hoppats att det skulle ta lite mer än en månad iaf. Jag har idag inga försenade lån, och inget hos inkasso

Hej!
Slutet av jan början av feb..

Har du släppt inkasso eller lån som ej kommit dit? Jag ska släppa allt nu, hade hoppats att det skulle ta lite mer än en månad iaf. Jag har idag inga försenade lån, och inget hos inkasso

Jag började släppa allt (ca 1 miljon idag) till inkasso i februari 2020. Fick avbetalningsplaner som jag höll mig till. Men till slut räckte inte lönen att hålla mig levande o jag kunde inte betala längre.
Slutade betala på mina planer augusti 2020.
Fick första betalningsföreläggande från KF oktober 2020.
Fick första utslag november 2020.
Och nu första Skuld att betala november 2020.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp