Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Skuld att betala

Har mottagit ett brev från KFM med skuld att betala om 14 dagar. Kommer jag i lugn och ro kunna betala på förfallodagen eller kan en utredning startas innan detta datum och således ta pengar/tillgångar från mina bankkonton?

Om ingen betalning sker på förfallodagen, hur lång tid tar det från förfallodagen tills löneutmätning/utmätning osv sker?

Tack på förhand.

Senast ändrad:
Har mottagit ett brev från KFM med skuld att betala om 14 dagar. Kommer jag i lugn och ro kunna betala på förfallodagen eller kan en utredning startas innan detta datum och således ta pengar/tillgångar från mina bankkonton?

Om ingen betalning sker på förfallodagen, hur lång tid tar det från förfallodagen tills löneutmätning/utmätning osv sker?

Tack på förhand.
Du kan lugnt betala in det, se till att dem har mottagit betalningen det datumet som står.

Sker ingen betalning startar sen utredningen, det kan ta en månad eller 3 typ. Verkar väldigt olika.

Du kan lugnt betala in det, se till att dem har mottagit betalningen det datumet som står.

Sker ingen betalning startar sen utredningen, det kan ta en månad eller 3 typ. Verkar väldigt olika.
Handlar om arbetsbelastningen på handläggande kontor, mycket riktigt så förekommer det en viss variation.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp