• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skulder, flytta utomlands

mrski

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
11 November 2022
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Jag har en del skulder hos CSN, remember, klarna, nothmill. Ca: 400K. Betalar varje månad och aldrig fått påminnelse eller något sånt. Är "ren" eller vad man ska säga.

Jag är trött på livet här och detta ekorrhjulet jag är fast i och även att ha kvar 2000 att leva för varje månad. Är 28 år bara.
Mina skulder utan CSN kom till av mitt ex som utnyttjade mig, tog jag ej lån eller gav henne pengar slog hon sönder mig och mitt hem samt min hund gick hon på. Levde under hot i 5 år med henne. Nu är vi kvitt och här står jag med alla skulder och det känns så jävla surt.
Har fått jobberbjudande i Tjeckien där man talar engelska och tänkt sticka dit och jobba.
Hur gör jag med skulderna? Hur gör jag med flytten?
Ska jag hyra ut min lägenhet i andra hand och låta breven komma hit och vara kvar skriven här?
Eller skriva ut mig helt? Kan dem hitta mig utomlands?
Vill alltså fly om ni förstår mig.

endast seriösa svar tack
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Putte I Lingonskogen

Aktiv medlem
Poäng: 52
Blev medlem
11 Januari 2021
Meddelanden
30
Mottagna reaktioner
15
Poäng
52
Tjeckien tillhör EU med allt det innebär, finns något som heter europeiskt betalningsföreläggande.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
25 848
Mottagna reaktioner
12 598
Poäng
9 787
Csn lägger skapligt med energi på utlandsindrivning
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp