19 Juli 2024 #1 M MaCtOpEn Medlem Poäng: 6 Blev medlem 22 Maj 2024 Meddelanden 13 Mottagna reaktioner 2 Poäng 6 Hej Kan man be kronofogden prioritera betalning av skulder med hög ränta först ? Jag har löneutmätning på 15 000 tusen per månad. Är detta möjligt ?
Hej Kan man be kronofogden prioritera betalning av skulder med hög ränta först ? Jag har löneutmätning på 15 000 tusen per månad. Är detta möjligt ?
19 Juli 2024 #2 I Ister V.I.P & LF entusiast Poäng: 677 Blev medlem 7 Februari 2021 Meddelanden 1 441 Mottagna reaktioner 728 Poäng 677 MaCtOpEn sa: Hej Kan man be kronofogden prioritera betalning av skulder med hög ränta först ? Jag har löneutmätning på 15 000 tusen per månad. Är detta möjligt ? Klicka för att se resterande... Delas väl procentuellt med hänsyn till storlek på skuld. @Lasseman ?
MaCtOpEn sa: Hej Kan man be kronofogden prioritera betalning av skulder med hög ränta först ? Jag har löneutmätning på 15 000 tusen per månad. Är detta möjligt ? Klicka för att se resterande... Delas väl procentuellt med hänsyn till storlek på skuld. @Lasseman ?