Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsaldo KFM

Har en fundering om man inte har något skuldsaldo än hos KFM inte kan dom löneutmäta då så länge det är noll på skuldsaldot?
Kanske dum fråga men är man novis inom detta så kommer dessa frågor.
Ha en bra dag allihopp

Har en fundering om man inte har något skuldsaldo än hos KFM inte kan dom löneutmäta då så länge det är noll på skuldsaldot?
Ha en bra dag allihopp
Du ska först få delgivning som du ska skriva på och returnera.
Efter det kommer ett utslag och sist skuld att betala. Det är först då du har ett skuldsaldo.
Du har dock en anmärkning när det blivit ett utslag.

Du ska först få delgivning som du ska skriva på och returnera.
Efter det kommer ett utslag och sist skuld att betala. Det är först då du har ett skuldsaldo.
Du har dock en anmärkning när det blivit ett utslag.
Okej om jag fattat rätt så blir det ingen utmätning så länge skuldsaldo är på noll

Ha en bra dag allihopp
Så länge du inte har fått utslag eller en dom kan inte skulden vara utmätningsbar
Du får hem ett brev från kfm med skuld att betala om det blir ärende för utmätning

Så länge du inte har fått utslag eller en dom kan inte skulden vara utmätningsbar
Du får hem ett brev från kfm med skuld att betala om det blir ärende för utmätning

Jo, allmänna mål verkställs ändå, skatter, böter och liknande. Men skuld att betala skickas alltid ut, sedan kanske de inte kommer fram, men skickas gör det.
Oavsett, så länge skuldsaldo är 0 har kfm inget uppdrag att driva in något

Undantag är riktigt sällanärenden som kvarstadsärenden, där vet jag inte vad som syns och inte syns på mina sidor, men där kan det utmätas saker utan att något skickats ut överhuvudtaget. Dock går det inte ha löneutmätning mot kvarstadsmål vad jag vet.
Dock är det som sagt sällanärenden, inget att oroa sig över som regel.

Jo, allmänna mål verkställs ändå, skatter, böter och liknande. Men skuld att betala skickas alltid ut, sedan kanske de inte kommer fram, men skickas gör det.
Precis

Tack Lasseman

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp