Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering — vad har ni kvar efter hyra/boende?

14.600 efter att alla mina räkningar är betalda. Sen går bensinen på ca 3000kr i efter det.

Hej!
Har ca 28000 netto ut, sanering 16000,hyra 11000 och sambon får ut netto 4700. Det här kommer bli riktigt tufft o klara.

Hej!
Har ca 28000 netto ut, sanering 16000,hyra 11000 och sambon får ut netto 4700. Det här kommer bli riktigt tufft o klara.
Blivit fel i beräkningen?? Har för mig att 2 vuxna ska minst ha runt 10500 efter allt kvar?

Blivit fel i beräkningen?? Har för mig att 2 vuxna ska minst ha runt 10500 efter allt kvar?
"10 314 kronor för makar eller jämställda" + att man har sin buffert på 650 (enligt schablon) = 10 964 kr + hyra + transport till/från jobb + medicn (oftast) ska man behålla

Ok Tack för svar,Ja jag får nog göra det det verkar bli väl tajt o klara...Sambon fick max beslut på sin löneutmätning nu precis lagom när jag blev godkänd för sanering.så de är det som ställer till det.

11500 allt betald.Känns nice går eller cyklar till jobbet inga överraskningar på kontot

Ok Tack för svar,Ja jag får nog göra det det verkar bli väl tajt o klara...Sambon fick max beslut på sin löneutmätning nu precis lagom när jag blev godkänd för sanering.så de är det som ställer till det.
Tar inte utmätningen hänsyn till att du betalar på sanering? Eller de kanske kom precis samtidigt att de inte hann med ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp