- Meddelanden
- 236
- Mottagna reaktioner
- 40
- Poäng
- 146
Men dom går med på skuldsanering ändå i vetskap om att dom inte får pengar?Det får dom inte
Men dom går med på skuldsanering ändå i vetskap om att dom inte får pengar?Det får dom inte
Vilka? Fattar KFM beslut om beviljad sanering med nollplan så får inte borgenärerna några pengar, hur gärna de än vill.Men dom går med på skuldsanering ändå i vetskap om att dom inte får pengar?
Skuldsanering är alltid fem år oavsett om betalplanen är kortare.Okej tack för svar. Trodde anmärkningar var tre år, men är det för att exempelvis en skuldsanering löper 5 år som det är så?
Som regel ja.Men dom går med på skuldsanering ändå i vetskap om att dom inte får pengar?
Ibland så invänder de med anledning just att de får för lite eller inga pengar tillbaka men den sortens invändning får sällan gehör och skuldsanering beviljas ändå.Men dom går med på skuldsanering ändå i vetskap om att dom inte får pengar?
Fan vad anmärkningar jag har, 111st på pricken! Ska bli så skönt att eventuellt få slippa dom. Fick meddelande från KFM att dom tagit emot ärendet den 20220823. Hoppas på ett inledande snart.
Ja jösses helt sanslöst.111 anmärkningar?! Jäklar!!
Hur fan har det gått till ? Du kan ju inte haft över 100 aktörer eller ? Och jag som oroar mig nu för att få EN anmärkning nu när jag "släppt" det mesta i väntan på om jag får inledande eller ej....Fan vad anmärkningar jag har, 111st på pricken! Ska bli så skönt att eventuellt få slippa dom. Fick meddelande från KFM att dom tagit emot ärendet den 20220823. Hoppas på ett inledande snart.
Min tanke också… kanske menar förfrågningar?Hur fan har det gått till ? Du kan ju inte haft över 100 aktörer eller ? Och jag som oroar mig nu för att få EN anmärkning nu när jag "släppt" det mesta i väntan på om jag får inledande eller ej....
Japp. Har haft det sen 2010. Då mardrömmen startade. Står klart och tydligt i minUC.Hur fan har det gått till ? Du kan ju inte haft över 100 aktörer eller ? Och jag som oroar mig nu för att få EN anmärkning nu när jag "släppt" det mesta i väntan på om jag får inledande eller ej....