• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Skuldsanering frågor

Bull24

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
8 Maj 2024
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej!

Jag har gjort en ansökan om skuldsanering och undrar ifall olika kreditinstitut kan se att jag gjort en ansökan samt om den inte skulle bli beviljad, är det någon som ser det då eller är allt som vanligt då? Har inga betalningsanmärkningar eller skulder hos KF idag.
Tack!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 699
Mottagna reaktioner
12 983
Poäng
9 787
Ansökan ser dom inte men får veta om dom ringer och frågar. Samma med avslag om det kommer innan inledande
 

Bull24

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
8 Maj 2024
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Ansökan ser dom inte men får veta om dom ringer och frågar. Samma med avslag om det kommer innan inledande
Okej men om jag drar tillbaka min ansökan då jag kanske har lyckats med en annan plan så borde det inte synas eller registreras va? Tänker på möjligheterna att samla lån i framtiden.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 699
Mottagna reaktioner
12 983
Poäng
9 787
Okej men om jag drar tillbaka min ansökan då jag kanske har lyckats med en annan plan så borde det inte synas eller registreras va? Tänker på möjligheterna att samla lån i framtiden.

Jo ansökan har ju kommit in ändå, drar du tillbaka den blir det ett avskrivningsbeslut..


Jag tror inte det är vanligt att det rings om det dock.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp