• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Skuldsanering klar!!

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
782
Mottagna reaktioner
333
Poäng
497
Idag är första dagen på resten av mitt liv... Är officiellt nu klar med min skuldsanering. Ingen anmärkning kvar och hög UC-score (nej jag ska inte låna!). Ofattbart att fem år nu har gått. Än så länge är jag kvar i "saneringsbubblan". Livrädd för att få förfrågningar. Livrädd för lån!
Sen start har jag undvikit att tänka på hur lång tid 5 år är. Först de sista månaderna som jag tillåtit mej tänka på hur det ska bli efteråt.
Till er som nyss startat denna resa: Ta vara på den! Se möjligheterna! Och 5 år går väldigt fort!
Lycka till alla kämpar! <3
Bästa meningen: Ingen anmärkning kvar och hög UC-score (nej jag ska inte låna!).

Stort grattis. Håller med att 5 år flyger, det är bara ta 2017 tills nu som exempel, mvh captain obvious.
 

ANONYM123

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
5 Augusti 2022
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Idag är första dagen på resten av mitt liv... Är officiellt nu klar med min skuldsanering. Ingen anmärkning kvar och hög UC-score (nej jag ska inte låna!). Ofattbart att fem år nu har gått. Än så länge är jag kvar i "saneringsbubblan". Livrädd för att få förfrågningar. Livrädd för lån!
Sen start har jag undvikit att tänka på hur lång tid 5 år är. Först de sista månaderna som jag tillåtit mej tänka på hur det ska bli efteråt.
Till er som nyss startat denna resa: Ta vara på den! Se möjligheterna! Och 5 år går väldigt fort!
Lycka till alla kämpar! <3
Har 3,5 år kvar,är en otroligt tung period jag går igenom,har aldrig varit så olycklig.
 

Varitmedförr

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 Januari 2022
Meddelanden
437
Mottagna reaktioner
335
Poäng
477
Har 3,5 år kvar,är en otroligt tung period jag går igenom,har aldrig varit så olycklig.
Visst är det tufft men du ha snart kommit halvvägs!
Tänk på hur ditt liv kommer att förändras när det är klart!
Vågar påstå att det hade varit mycket mera miserabelt utan !

Håll ut o kämpa på !
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 640
Mottagna reaktioner
929
Poäng
787
Har 3,5 år kvar, är en otroligt tung period jag går igenom, har aldrig varit så olycklig.
Är det nått speciellt som hänt el känns livet bara allmänt tungt? Jag vet att det kommer perioder i skuldsanering då det känns tungt. Men helt plötsligt är man ute på andra sidan.
Om det är möjligt, försök ta kontakt med någon och få prata med.
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 640
Mottagna reaktioner
929
Poäng
787
Själv hänger jag kvar på forumet för att det får mej ännu mer motiverad att aldrig hamna i låneträsket igen.
Kanske kan jag komma m nån info ibland som kan hjälpa nån som är i processen el funderar på det. El då det är tung en stund in i saneringen.
Har dessutom läst igenom hela den långa skuldsaneringstråden. Man blir glad då jag ser flera som fanns m i början på den tråden o nu är klara.
Pepp år er som kämpar! Ge inte upp!!
 

ANONYM123

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
5 Augusti 2022
Meddelanden
4
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Är det nått speciellt som hänt el känns livet bara allmänt tungt? Jag vet att det kommer perioder i skuldsanering då det känns tungt. Men helt plötsligt är man ute på andra sidan.
Om det är möjligt, försök ta kontakt med någon och få prata med.
Känner mig bara almänt misslyckad som dragit mig på den här skiten. Käns lite som att leva i en bubbla för tillfället.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp