Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skuldsanering och krav från FK

Hej allihopa.
Håller på att få hjärtstopp...
I maj månad fick jag förslaget om betalplan för skuldsanering och väntar beslut. Nu i dagarna plingade i kivra meddelande från FK att jag kommer behöva betala tillbaka 5 400 kr för att jag fick för mycket borstadbidrag 2025. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Den skulden finns inte med i betalplanen, vad ska jag göra? Ska jag betala den? Ska jag ringa handläggare? Är mina chanser borta nu eftersom det kommer ny skuld?

Hej allihopa.
Håller på att få hjärtstopp...
I maj månad fick jag förslaget om betalplan för skuldsanering och väntar beslut. Nu i dagarna plingade i kivra meddelande från FK att jag kommer behöva betala tillbaka 5 400 kr för att jag fick för mycket borstadbidrag 2025. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Den skulden finns inte med i betalplanen, vad ska jag göra? Ska jag betala den? Ska jag ringa handläggare? Är mina chanser borta nu eftersom det kommer ny skuld?
Du kan vara lugn,är ju inga stora pengar bara å betala.hade restskatt under inledande å handläggaren bad mig betala in beloppet till skatteverket,gjorde det och 1 vecka senare fick jag beviljad sanering. Men ring å snacka med handläggaren Statliga företag vill dom helst att dom betalas. Men ring du handläggaren å fråga.

När inleddes skuldsaneringen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp