Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Skuldsanering

Kunnig medlem
Poäng: 197
Meddelanden
195
Mottagna reaktioner
66
Poäng
197
Hej! Har fått beviljad skuldsanering. Men har en liten fundering. Har en månadslön på 40.000 som är med i min sanering. Nu i februari så kommer jag få en retroaktiv löneökning och komma upp i 48.000 ungefär. Är det något man måste skicka in för omprövning?

Hej! Har fått beviljad skuldsanering. Men har en liten fundering. Har en månadslön på 40.000 som är med i min sanering. Nu i februari så kommer jag få en retroaktiv löneökning och komma upp i 48.000 ungefär. Är det något man måste skicka in för omprövning?
Menar du att du sedan har 48000 kr brutto i månadslön så bör du ju ompröva. Menar du att du en gång i februari får ut 48000 brutto och därefter en månadslön på 40000 plus lite löneförhöjning beror det på hur stor höjningen är.

Lite otydligt! Jag kommer ha 40.000 som står i min betalplan. Blir enbart 48.000 nu 25e februari då jag fick retroaktiv löneförhöjning. Dom andra månaderna kommer d strämma

Lite otydligt! Jag kommer ha 40.000 som står i min betalplan. Blir enbart 48.000 nu 25e februari då jag fick retroaktiv löneförhöjning. Dom andra månaderna kommer d strämma
Då behövs det inte omprövas.
Grattis till skuldsaneringen!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp