• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Skuldsaneringsansökan skickad!

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
Nu är min skuldsaneringsansökan inskickad... Funderar på vilka skulder man kan ha missat =/

Fler som väntar på svar? och vill skriva av sig? gör gärna det här.

Vet att denna väntan nu är lång!!

läst lite på nätet om det. jag jobbar bara 50% och det kan ställa till det verkar det som :( är det så? vad lättad jag skulle bli om detta går igenom. mina skulder är enormt höga tyvär och uppstått pga spelmissbruk.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 673
Mottagna reaktioner
1 702
Poäng
1 177
Min man skickade också sin för nån vecka sen. Vet inte heller om vi fick med alla skulder... Nu håller vi tummarna att detta går vägen!
 

Xix

Kunnig medlem
Poäng: 307
Blev medlem
14 Maj 2017
Meddelanden
253
Mottagna reaktioner
117
Poäng
307
Håller tummarna åt er!
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 801
Poäng
9 787
har du någon inkomst på de andra 50%?
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Nu är min skuldsaneringsansökan inskickad... Funderar på vilka skulder man kan ha missat =/

Fler som väntar på svar? och vill skriva av sig? gör gärna det här.

Vet att denna väntan nu är lång!!

läst lite på nätet om det. jag jobbar bara 50% och det kan ställa till det verkar det som :( är det så? vad lättad jag skulle bli om detta går igenom. mina skulder är enormt höga tyvär och uppstått pga spelmissbruk.

Jag skickade in i mitten av april. Inser att med räntorna jag har på alla lån så blir jag aldrig skuldfri. Har betalat ca 250000kr via löneutmätning och ändå fortsätter skiten att öka. Har tillfälligt gått ner till 90% då jag höll på att krascha ihop ( tänkte att det är bättre än att bli helt sjukskriven) Ska gå upp till 100% senast innan året är slut, och jag är livrädd att det påverkar deras beslut :-( Men jag var tvungen för att inte bryta ihop. Senaste åren med alla jobbiga händelser som jag inte hunnit /orkat sörja började ta ut sin rätt.
Önskar er alla att ni får igenom era ansökningar, väntan är nervös..
 

Loppan

V.I.P
Poäng: 577
Blev medlem
26 April 2013
Meddelanden
891
Mottagna reaktioner
542
Poäng
577
Jag skickade in i mitten av april. Inser att med räntorna jag har på alla lån så blir jag aldrig skuldfri. Har betalat ca 250000kr via löneutmätning och ändå fortsätter skiten att öka. Har tillfälligt gått ner till 90% då jag höll på att krascha ihop ( tänkte att det är bättre än att bli helt sjukskriven) Ska gå upp till 100% senast innan året är slut, och jag är livrädd att det påverkar deras beslut :-( Men jag var tvungen för att inte bryta ihop. Senaste åren med alla jobbiga händelser som jag inte hunnit /orkat sörja började ta ut sin rätt.
Önskar er alla att ni får igenom era ansökningar, väntan är nervös..
Vad tror du Lasseman? Jag har gått ner 10%, och OM jag får skuldsanering så ska de räkna på min heltid eftersom jag ska gå upp igen i tid. Tar de hänsyn till varför man behöver extra andrum tillfälligt..?
 
Senast ändrad:

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 801
Poäng
9 787
Vad tror du Lasseman? Jag har gått ner 10%, och OM jag får skuldsanering så ska de räkna på min heltid eftersom jag ska gå upp igen i tid. Tar de hänsyn till varför man behöver extra andrum tillfälligt..?

Det är nog en bedömning från fall till fall
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 801
Poäng
9 787
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp