• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Släppa till inkasso , Ikano el bank norwegian

G

Grodanboll

Gäst
Poäng: 0
måste släppa något av följande till inkasso, Ikano handla el banknorwegian.
Någon med erfarenhet ??
Ikea handla är på ca 60000kr och banknorwegian 140000kr. Kan man få bra avbetalningsplan på någon av dem?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
måste släppa något av följande till inkasso, Ikano handla el banknorwegian.
Någon med erfarenhet ??
Ikea handla är på ca 60000kr och banknorwegian 140000kr. Kan man få bra avbetalningsplan på någon av dem?
Har du pratat med dom på ikano och förklarat hur det ligger till? De sänkte min månadsbetalning till 150 kr i 6 månader när jag behövde hjälp.. dom är bra att prata med
 
G

Grodanboll

Gäst
Poäng: 0
Har du pratat med dom på ikano och förklarat hur det ligger till? De sänkte min månadsbetalning till 150 kr i 6 månader när jag behövde hjälp.. dom är bra att prata med

Jag ligger efter med mina betalningar där, fått ett minimum belopp att betala, men det är för stort för mig....
Kanske beror på vem man pratar med?
 

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Jag ligger efter med mina betalningar där, fått ett minimum belopp att betala, men det är för stort för mig....
Kanske beror på vem man pratar med?
Ring till kravavdelningen och säg att det blir förmycket och att du endast kan betala in 200 kr i några månader annars måste du släppa alla skulder till KFM
 

Olle.

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
3 Januari 2013
Meddelanden
193
Mottagna reaktioner
62
Poäng
197
när jag släppte ett lån från ikano hamna det hos lindorff, vilket helvete det har varit med omförhandling av betalplaner, så försök ha det kvar hos ikano så länge det går
 

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 642
Mottagna reaktioner
1 676
Poäng
1 177
Och jag har ingen bra erfarenhet av BN... Så det spelar nog ingen roll vilket du släpper.
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 557
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 087
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 557
Definitivt ingen bra idé att släppa BN om du inte måste. Räntan blir skyhög hos inkasso och det är också det största beloppet, så det kommer att rusa iväg med räntan.
 
G

Grodanboll

Gäst
Poäng: 0
Pratade med ikanokrav igen, och har nu fått ner betalningen till en summa jag klarar av i några månader, fick denna gången prata med en väldigt bra handläggare. Tänk vad olika de kan vara.

Skall försöka med Norwegian med, men där brukar det vara bom stopp.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp