Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Små marginaler vad tror ni ska jag ge upp

Hej jag har sakta kommit bättre och bättre på fick dock bakslag i höstas då mitt ena extrajobb pausades. Lyckades klara mig igenom det har små marginaler räkningar på 26000 per månad 24000 ut, men haft sparat så det har klarat sig tills nu. Nu pga Covid så blir det inget av mitt andra extrajobb som ger 10000 extra ut varje månad till november troligen kommer det igång igen men inte förrän juli vilket innebär att det här inte kommer att funka. Jag har 6,3 på minuc 4 fffr senaste året är totalt förstörd vet inte hur jag ska lösa det just nu. Alla förslag mottages. Ska jag försöka söka ett större lån igen (antar att jag inte får) tog ett samlingslån vid årsskiftet lyckades sänka mina räkningar från 34000 i månaden till 26000 Allt har sett så bra ut, så kommer det här elaka skitviruset och förstör. Ett annat alternativ ska jag försöka söka skuldsanering har själv satt mig i det här men fixar inte det just nu. Behöver input, vill kämpa hela vägen liksom

Vad har du i lån?

Ålder?

Amorteringsfritt på något/några av lånen pga av samma skitvirus som satt dig i knipa?

Knipan har jag i grund och botten skapat själv ‍♂️ ska se om något av dem går att lösa på det viset annars får jag se om jag får chansa och söka nytt men känner att jag helst inte vill. Tack för input

Knipan har jag i grund och botten skapat själv ‍♂️ ska se om något av dem går att lösa på det viset annars får jag se om jag får chansa och söka nytt men känner att jag helst inte vill. Tack för input
Ring runt och be om att få amorteringsfritt, har gjort det på några av mina lån. Det var inga problem! Lycka till

Det borde gå att lösa på det viset. Stort lycka till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp