Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

SMS-lån till KFM

Hej,

mina blancolån och sms lån kommer tids nog att hamna hos KFM då jag inte klarar att hålla upp detta mer och har accepterat det. En del här verkar rätt vassa och pålästa så ni vet nog hur det funkar så därför undrar jag följande.

Om jag ordnar en postbox på exempelvis http://www.postbox24.se/villkor.php och skriver över så min post hamnar där. Kommer då även delgivningskvittona hamna där eller skickas dom till folkbokföringsadressen? Enligt Postbox24s villkor så står det följande:
§13 Det är under inga omständigheter tillåtet att använda Postbox24:s postboxar som en folkbokföringsadress. Däremot rekommenderar vi att registrera boxadressen som en särskild postadress.

tacksam för svar eller tips..

Jag har postbox vilken jag registrerat som särskildpostasress, alla brev från kronofogden och de flesta inkasso bolagen skickar dit, det uppdaterades auotumatiskt, vissa har jag själv meddelat. Jag står folkbokförd på min hem adress.

Jag har postbox vilken jag registrerat som särskildpostasress, alla brev från kronofogden och de flesta inkasso bolagen skickar dit, det uppdaterades auotumatiskt, vissa har jag själv meddelat. Jag står folkbokförd på min hem adress.
Hur gör man det? Menar du att bara inkasso o Kronolle går dit? Hur skaffar man det ? Vill inte ha en massa brev från inkasso o KFM hit och det händer att posten kommer fel ännu värre om grannen ser

Hur gör man det? Menar du att bara inkasso o Kronolle går dit? Hur skaffar man det ? Vill inte ha en massa brev från inkasso o KFM hit och det händer att posten kommer fel ännu värre om grannen ser

Du registrerar en särskild postadress hos Skatteverket, och så kommer din post dit om den som skickar post till dig har koll på sådant. Att myndigheter skickar posten dit kan du räkna med. Det kan vara precis vilken adress som helst som det finns en postlåda på, så det måste inte vara en box.

Det är inte bara brev från kronofogden och inkasso som kommer dit, all post från myndigheter, försäkringar, viss adresserad reklam mm.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp