Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Smslån hos Binly & Lumify – går det direkt till Kronofogden utan inkasso?

Jag har aldrig haft med kf att göra så vad innebär delgivning om dom skulle höra av sig? Jag hoppas på Riverty med allihop för alla tillhör ju Luma finans. Tråkigt att dom inte är mer hjälpsamma.

Jag har haft hos alla dom. Mitt Credifi gick till KF på en gång, men Binly & Lumify gick till Riverty.
Jag skrev aldrig på en delgivning hos KF, så efter 2 månader drog dom tillbaka det.
nu i April så skickade Credifi till mig att betalar jag in kapitalbeloppet så är skulden betalad & räntor och avgifter avskrivs.
Så imorgon betalar jag in det, sen är det borta ??
Tror du att dom kan ha lite övetseende om jag ändå betalar in 1000 kr till dom imon? Tänker då får dom ju in nåt från mig iaf eller dom kommer inte bry sig?

Tror du att dom kan ha lite övetseende om jag ändå betalar in 1000 kr till dom imon? Tänker då får dom ju in nåt från mig iaf eller dom kommer inte bry sig?
Dom bryr sig inte, när jag ringde och försökte göra upp en plan så sa dom att du kan betala in i omgångar sålänge det är fullbetalt på förfallodagen ”summan dom vill ha” annars går det vidare

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp