• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Snälla hjälp mig 880k i skulder går back

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
214
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Att ta tag i spelberoendet är A och O och alla övriga bokstäver också. Annars blir det bara värre, förr eller senare. Sök hjälp via någon självhjälpsgrupp! Där får du prata med människor i liknande situationer och kan också få tips kring ekonomi osv. Jag kan nästan lova att du kommer känna dig starkare efter ett sådant möte.

Lycka till, det går att vända!
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Roya

Viktig medlem
Poäng: 166
Blev medlem
12 September 2022
Meddelanden
97
Mottagna reaktioner
55
Poäng
166
Att ta tag i spelberoendet är A och O och alla övriga bokstäver också. Annars blir det bara värre, förr eller senare. Sök hjälp via någon självhjälpsgrupp! Där får du prata med människor i liknande situationer och kan också få tips kring ekonomi osv. Jag kan nästan lova att du kommer känna dig starkare efter ett sådant möte.

Lycka till, det går att vända!
Jag har bokat ett möte, hoppas de hjälper mig med det. Tack så jättemycket
 

Tagejansson

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
18 Mars 2022
Meddelanden
33
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Jobba extra. Berätta för frugan om läget.
försök å prata med någon han/hon på din kommun som jobbar med skuldsanering å få rådgivning.
 

Calibra

Aktiv medlem
Poäng: 7
Blev medlem
10 Mars 2021
Meddelanden
29
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Hon har redan förbrukat/fått denna ersättning, man har rätt till 450 dagar bara. Sedan är det arbetslöshetesersättning, a-kassa eller Soc.
Har hon körkort? Var i Sverige bor ni? Mellan? Kan isåfall ev hjälpa till med jobb. Körkort är dock ett krav.
Bor ni i hus eller lägenhet?
 

Roya

Viktig medlem
Poäng: 166
Blev medlem
12 September 2022
Meddelanden
97
Mottagna reaktioner
55
Poäng
166
Har hon körkort? Var i Sverige bor ni? Mellan? Kan isåfall ev hjälpa till med jobb. Körkort är dock ett krav.
Bor ni i hus eller lägenhet?
Hon har inte körkort än, vi jobbar på det eftersom flesta jobb kräver körkort, tack för att du bryr dig och vill hjälpa ❤️
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp