Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
4.
Kredio
- Lån utan UC
5.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Brixo Kontokredit
- Swish-utbetalning & Ingen UC
8.
Tomly
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Klaralån
- Lån utan UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Snabblån trots betalningsanmärkningar
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oregistrerade" data-source="post: 1452"><p><strong>jak-banken</strong></p><p></p><p>Skräms inte av villkoren. Gör åtm ETT FÖRSÖK att ringa JAK-banken och prata med en handläggare. Det kostar ingen UC och förhoppningsvis så blir inte samtalet så dyrt heller. Bara för att den ene inte fick så gäller ju inte det avslaget för ALLA! Börja med ett samtal och förklara din situation. Att som jag ha ett tvåsiffrigt antal pågående ärenden hos KF är lika illa som ett par fastställda bet.anm. Och märk väl att jag skrivit "OM detta kan vara sista utvägen till lån så är det kanske värt att försöka". Märk väl att det är frivilligt och endast en vägledning. Som vanligt finns det alltid människor som fått avslag både utan och med anmärkning, men RÄTTA ER ALDRIG EFTER NÅGON ANNAN, gå på egen känsla, ta ett samtal och efter samtalet/rådgivning så beslutar du hur och om du går vidare i ansökningsprocessen!</p><p>Jag hade 10 förfrågningar, inkomst 300 000 ca, pågående ärenden (ca 10 st) hos KF, tidigare blancoskulder inkl kreditkort ca 120 000 kr + smslån som jag var så dum och utnyttjade när jag ingen annan utväg såg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oregistrerade, post: 1452"] [b]jak-banken[/b] Skräms inte av villkoren. Gör åtm ETT FÖRSÖK att ringa JAK-banken och prata med en handläggare. Det kostar ingen UC och förhoppningsvis så blir inte samtalet så dyrt heller. Bara för att den ene inte fick så gäller ju inte det avslaget för ALLA! Börja med ett samtal och förklara din situation. Att som jag ha ett tvåsiffrigt antal pågående ärenden hos KF är lika illa som ett par fastställda bet.anm. Och märk väl att jag skrivit "OM detta kan vara sista utvägen till lån så är det kanske värt att försöka". Märk väl att det är frivilligt och endast en vägledning. Som vanligt finns det alltid människor som fått avslag både utan och med anmärkning, men RÄTTA ER ALDRIG EFTER NÅGON ANNAN, gå på egen känsla, ta ett samtal och efter samtalet/rådgivning så beslutar du hur och om du går vidare i ansökningsprocessen! Jag hade 10 förfrågningar, inkomst 300 000 ca, pågående ärenden (ca 10 st) hos KF, tidigare blancoskulder inkl kreditkort ca 120 000 kr + smslån som jag var så dum och utnyttjade när jag ingen annan utväg såg. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Snabblån trots betalningsanmärkningar
Topp