Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Snabblån utan dyra kostnader
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Myra" data-source="post: 291213" data-attributes="member: 3225"><p>Problemet är att när alternativen till att ta ett lån hos dessa är mkt sämre än att ta ett lån hos dessa så tar man ett lån. Det är först när det inte finns alternativ som är sämre som man kan sluta. Och först när man slutar så börjar ekonomin återhämta sig sakta sakta.</p><p></p><p>Sämre alternativ än att låna hos <a href="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1" target="_blank">Vivus</a> och Via Conto för min del har t ex varit hot om anmärkning om ngt annat inte betalas, hot om att en skuld kommer skickas till Kfm och det får konsekvenser som jag inte varit beredd att ta etc etc.</p><p></p><p>Det är stor skillnad att ha en tusenlapp undanlagd och kunna använda den än att behöva låna en tusenlapp, som sen ska betalas typ dubbelt tillbaka. Så är den onda cirkeln i gång!</p><p>Jag är otroligt besviken på storbankerna och andra aktörer med rimlig ränta som vänder oss med sämre förutsättningar ryggen. Vilka finns då kvar som "hjälper" oss, ja Vivus, OPR, Everyda+ och alla andra som har ockerräntor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myra, post: 291213, member: 3225"] Problemet är att när alternativen till att ta ett lån hos dessa är mkt sämre än att ta ett lån hos dessa så tar man ett lån. Det är först när det inte finns alternativ som är sämre som man kan sluta. Och först när man slutar så börjar ekonomin återhämta sig sakta sakta. Sämre alternativ än att låna hos [URL="https://www.xn--lnforum-exa.se/besok/1"]Vivus[/URL] och Via Conto för min del har t ex varit hot om anmärkning om ngt annat inte betalas, hot om att en skuld kommer skickas till Kfm och det får konsekvenser som jag inte varit beredd att ta etc etc. Det är stor skillnad att ha en tusenlapp undanlagd och kunna använda den än att behöva låna en tusenlapp, som sen ska betalas typ dubbelt tillbaka. Så är den onda cirkeln i gång! Jag är otroligt besviken på storbankerna och andra aktörer med rimlig ränta som vänder oss med sämre förutsättningar ryggen. Vilka finns då kvar som "hjälper" oss, ja Vivus, OPR, Everyda+ och alla andra som har ockerräntor. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Snabblån utan dyra kostnader
Topp