- Meddelanden
- 10 155
- Mottagna reaktioner
- 6 683
- Poäng
- 4 477
Underbart.Nu kom det på Kivra från Skatteverket att det är utbetalt iaf.
Följ videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din hemskärm.
Notera: Den här funktionen kanske inte är tillgänglig i vissa webbläsare.
Underbart.Nu kom det på Kivra från Skatteverket att det är utbetalt iaf.
Är summan mindre än återbäringen ?Jag har inte fått något från Kivra ännu. Fick dock ett brev från kronofogden att dom avräknat a-mål
Gissar att alla avräkningar och utmätningar produceras i kväll dåJa det stämmer
Yes, för någon timme sedan.Nån mer som fått brev i kivra?
Från SKV eller kfm?Yes, för någon timme sedan.
Samma här, fått från KFM men inte Skatteverket. Ska dock få ut överskott efter KFM dragit sin del.Jag har inte fått något från Kivra ännu. Fick dock ett brev från kronofogden att dom avräknat a-mål
Okej. -Ja det stämmer

JappNån mer som fått brev i kivra?
5-8 aprilStår att de är utbetalt nu, kommer pengarna idag eller fortfarande mellan 5-8 april ?
Logga in www.Skatteverket.se sen kolla skattekonto. Där ser man utbetalningen.Kan inte se något än så länge.
Syns inte för alla än tror jag, jag lämnade in min deklaration 15e mars och det står fortfarande 0 för mig.Logga in www.Skatteverket.se sen kolla skattekonto. Där ser man utbetalningen.
Står 0 på mig med, men under där, i händelser står det utbetalning 220402Syns inte för alla än tror jag, jag lämnade in min deklaration 15e mars och det står fortfarande 0 för mig.
På ditt skattekonto ser du utbetalningar.Står på kivra utberalt 04-02
Kommer inom en vecka. Men hittar inte det ni pratar om på Skatteverket hahaha
Står inget om det i händelser menPå ditt skattekonto ser du utbetalningar.
Du brukar ju skriva att med pågående skuldsanering, så får man knappt någon skatteåterbäringFörra året så betalades mina ut den 3/4 och landade på mitt konto den 7:e

Japp, utbetalt den 2/4Logga in www.Skatteverket.se sen kolla skattekonto. Där ser man utbetalningen.

Troligtvis pengar imorgon ef eller på onsdagUtbetalt här också. Man kan inte förvänta sig att man får idag?

På.min står det 2.4 utbetaltStår även för mig under skattekonto att pengarna är utbetalda 3 april, lär väl dyka upp om 1-2 dagar på kontot.