Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Kredio - Lån utan UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Brixo Kontokredit - Swish-utbetalning & Ingen UC
8. Tomly - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Klaralån - Lån utan UC

Snart kommer skattepengarna. Äntligen

Ja, stämmer. Endast fått delgivning men inget som är bekräftat då jag vill ha ut skattepengarna pga min arbetssituation just nu... (arbetslös)
Gå in på ditt konto på kfm så ser du om du har ett skuldsaldo.

Är det så att pengarna EVENTUELLT kan bli utbetalda någon gång mellan 5-8 ochså? Tänker att oddsen endå finns, men dom är väldigt små
Ingen aning som sagt jag fick vänta till juni när jag kompletterade med K4 blanketten

Idag är dagen då alla kommer att kolla bankens saldo sjuttielva gånger 😛
God morgon på er alla! 😛😎

Är det så att pengarna EVENTUELLT kan bli utbetalda någon gång mellan 5-8 ochså? Tänker att oddsen endå finns, men dom är väldigt små
Nej skattekontot uppdaterades i lördags.

Nu ser jag pengarna på mitt lönekonto, har Nordea. Brukar vara disponibla vid lunchtid.

Jag ser på kontot nu, har Nordea står dock bokföringsdag i morgon

Jag ser med på Nordea att det kommer imorgon :)

Då bör vi som har Swedbank få på torsdag eftersom vi alltid får en dag senare än Nordea

Trodde inte K4-blanketten skulle orsaka fördröjning.. Hade förväntat mig pengar denna månad.

Då bör vi som har Swedbank få på torsdag eftersom vi alltid får en dag senare än Nordea

Förra året kom min återbäring in sen eftermiddag på onsdagen, Swedbank. Tror det blir samma lika i år också. Men Nordea har dock alltid varit snabbast av någon anledning och bokför det som framtida insättning. Hos Swedbank rasar det bara in utan någon förnotis. :D

Förra året var det 7-8-9 april, då fick jag mina den 7/4 kl 17.20, Swedbank. Så hoppas ju att jag får idag, som också är första dagen på utbetalningarna.

Jag fick 7.4 förra året Swedbank hoppas på senast imon detta Året

Ser nu på mitt Nordea konto att dem betalas ut imorgon, så stod det föregående år också men då kom pengarna samma dag efter lunch.

Fick också på onsdag 7/4 förra året Swedbank.

Jag har seb banken o fick utbetalt tredje dagen förra året så får se nu då,vore ju fint o få dom idag. Hoppas några får pengarna redan idag iaf :)

Pratade med SK nyss och frågade om det finns möjlighet att begära förtidsutbetalning eller dylikt om man akut behöver pengar trots att man har lämnat in K4-blankett.

Svaret: Nej, det går inte.

:(

Har Länsförsäkringar och hittills inte sett någonting angående reserverat belopp.

Har SEB, de senaste 2 åren har jag fått skatten på första utbetalningsdagen. Hoppas att de dyker upp idag!

Ser skattepengarna på mitt personkonto hos Nordea så dom är säkert disponibla senare idag.

Får se om alla på Swedbank får sista dagen som vanligt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp