• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Snart så....

Andersse

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
8 Februari 2016
Meddelanden
157
Mottagna reaktioner
75
Poäng
207
Jag gick back i år månad efter månad 5000-20000. Inga stora lån totalt runt 350000:- men många olika som man bara betalar avgifter på. När mina anmärkningar försvann så tog jag direkt två samlingslån. Märkligt att ha 18000:- kvar av lönen när allt är betalt denna månad. Det var ett evigt pusslande att få ihop pengar.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

lica71

Medlem
Poäng: 37
Blev medlem
6 Februari 2013
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
14
Poäng
37
Jag gick back i år månad efter månad 5000-20000. Inga stora lån totalt runt 350000:- men många olika som man bara betalar avgifter på. När mina anmärkningar försvann så tog jag direkt två samlingslån. Märkligt att ha 18000:- kvar av lönen när allt är betalt denna månad. Det var ett evigt pusslande att få ihop pengar.
Jag har redan haft löneutmätning på mitt jobb som jag fortfarande är kvar på. Pinsamt att ännu en gång ha trampat i klaveret....
 

Per1975

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 997
Blev medlem
29 December 2018
Meddelanden
2 139
Mottagna reaktioner
1 302
Poäng
997
Oh yes men partyt verkar över för min del....

Det är mänskligt och ett typiskt mönster att skärpa sig, slappna av när något bra händer och inse att man är exakt samma människa sen när man är tillbaka där man var och får börja om.
Jag hörde någon som sade något i stil med att människor som lyckas är såna som gör fel och inte ger upp, gammalt men stämmer väl.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 524
Mottagna reaktioner
12 902
Poäng
9 787
Jag har redan haft löneutmätning på mitt jobb som jag fortfarande är kvar på. Pinsamt att ännu en gång ha trampat i klaveret....

Vissa arbetsgivare får brev flera gånger i månaden om samma person, så att bara få det för andra gången är inte så farligt
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp