• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Spartips med mera

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Sen köper jag allt läkemedel osv från apotea. Allt är hälften ibland 2/3 billigare än apoteket tex och gratis hem leverans.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 527
Jag har börjat skriva upp maträtter jag ska äta för typ 5-7 dagar sen handlar jag efter dom. Sen frukost osv. Veckohandlar. Handlar allt på Lidl då får man ofta rabatt checkar samt massor kuponger i deras app Lidl plus. Innan beställde jag ba från Willys på interner för 3000 typ 2 gånger i månaden PLUS små handla. Men vilken skillnad det är nu när man handlar som jag gör på Lidl. Sparar in massor.
Grymt, jag gillar även Lidls grönsakspåsar för 20 spänn, där kan man få mycket bra saker, fast de kanske är lite "skadat"..
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 527
Kom på en annan sak också, kanske inte hör till spartips men iallafall, ni är ju aktiva här :D
Om ni väljer att extra amortera på en skuld, där totalskuld ligger på 4500kr och avbetalning ligger på 250 spänn, hur mycket är "okej" att extra amortera som MINST?
Skulle ni betala in 50-100 kr då o då när de finns, eller är de bättre och spara/vänta tills man kan betala in säg 500kr istället? Va tycker ni och hur skulle ni gjort?
 

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 527
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 568
Mottagna reaktioner
2 455
Poäng
1 527
puffar tråden lite och rekommenderar appen to good to go. Där kan man köpa svinnkassar från både restauranger och butiker till billigt och bra pris. Jag får bra , billig mat, butiken slipper slänga. :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp