• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Spelat bort 157k på 20 dagar. Totalt 550k sen sep förra året

Blomsterkruka

V.I.P
Poäng: 267
Blev medlem
14 November 2019
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
92
Poäng
267
Jag ville inte heller hamna hos KFM men vet du vad? Det är inte så jäkla farligt. Är spelförlusterna lån du tagit? Hur stora lån har du?

Eller hur instämmer
Minns när allt låg hos olika inkasso och första målet hos fogden mådde jag skit

Men ju mer skulder som hamna där ju bättre mår jag
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 901
Mottagna reaktioner
1 043
Poäng
867
Eller hur instämmer
Minns när allt låg hos olika inkasso och första målet hos fogden mådde jag skit

Men ju mer skulder som hamna där ju bättre mår jag
Verkligen. Ingen ångest att sätta in, plocka ut, söka nytt lån, betala av ett annat osv.
 

Jimmi85

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 December 2020
Meddelanden
111
Mottagna reaktioner
39
Poäng
147
Lider med dig.. så länge trustly och zimpler öppnar dörren till spel för oss så är spelpaus lönlöst… Spelpaus är bara ett verktyg dom flesta använder i ren frustation… så fort den har släppt sitter man på dom utländska och spelar. Fattar inte att staten kunde lägga spärr på mastercard men inte på trustly..
 

Betty

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
6 Mars 2020
Meddelanden
542
Mottagna reaktioner
341
Poäng
487
Lider med dig.. så länge trustly och zimpler öppnar dörren till spel för oss så är spelpaus lönlöst… Spelpaus är bara ett verktyg dom flesta använder i ren frustation… så fort den har släppt sitter man på dom utländska och spelar. Fattar inte att staten kunde lägga spärr på mastercard men inte på trustly..

Nu kan man ju dock spärra sig på Trustly och zimpler också. Zimplers spärr måste man tyvärr förnya var tredje månad, men Trystlys är permanent.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 349
Mottagna reaktioner
792
Poäng
677
Nu kan man ju dock spärra sig på Trustly och zimpler också. Zimplers spärr måste man tyvärr förnya var tredje månad, men Trystlys är permanent.
Fina med trustly är att man kan spärra sig för "bara" spel med så man kan använda trustly till annat. Kanske går att göra lika på zimpler men det har jag inte "behövt" använda nån annanstans.
 

Jimmi85

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 December 2020
Meddelanden
111
Mottagna reaktioner
39
Poäng
147
Nu kan man ju dock spärra sig på Trustly och zimpler också. Zimplers spärr måste man tyvärr förnya var tredje månad, men Trystlys är permanent.
Nej trustlys kan du alltid när du vill häva med en betänketid på 7 dagar.
 

Jimmi85

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
4 December 2020
Meddelanden
111
Mottagna reaktioner
39
Poäng
147
Det är väldigt underligt -min går inte att häva. Jag har bett om det, men de vägrar tack och lov.
Hmm skumt.. Jag har fått min hävd flera gånger. Du ska vara glad att det inte går.. hur skrev du när du bad dom blocka dig? Jag skulle vilja att dom aldrig öppnar upp min igen.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 349
Mottagna reaktioner
792
Poäng
677
Hänvisar du spärren till spel och häver den ett par gånger kommer de troligtvis erbjuda dig permanent spärr, så var det för mig... Kom ett mail när jag ville spärra med hänvisning till spelproblem igen med typ "är det inte bättre att vi spärrar dig permanent från spel" jag sa ja och har testat kan inte genomföra speltransaktioner men allt annat funkar med trustly.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp