• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Spelberoende

Självkontroll

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
14 November 2018
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
351
Poäng
477
Efter att varit med i radion på p4 väst i torsdags då jag valde att vara anonym med min historia om mitt spelande så gick jag under namnet "Anna" som spelade bort en miljon. Lyssna gärna! Så efter det så släppte jag bomben på Facebook kl 22.57 och hittills bara fått positiva kommentarer. Vi är ca 1000 personer på min arbetsplats så det lär spridas rätt fort...Så skönt att slippa vara anonym, finns en människa bakom varje Spelberoende ❤️
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Självkontroll

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
14 November 2018
Meddelanden
300
Mottagna reaktioner
351
Poäng
477
Wow, Så modigt och beundransvärt! Du ska verkligen vara stolt över dig själv ❤️

Detta gör att fler vågar söka hjälp och att många inser att man inte är ensam.
Jag beundrar alla som berättar och som så öppet vågar dela med sig av sin historia och sin sårbarhet.

Det bidrar till ett samhälle med mindre stigmatisering, bra och vågat gjort och stort tack! ❤️
 

Annhha

V.I.P
Poäng: 597
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
347
Mottagna reaktioner
639
Poäng
597
Jag har hittat det. Ska snart ta en promenad upp till stan för en kaffe med vänner på Espresso House & njuta av julutsmyckningen (älskar julen) och på vägen dit ska ja lyssna... :) Hoppas bara att inte ja kommer fram helt gråtig... ;)
Hoppas Du själv förstår att Du är ovärderlig, inte minst för de med samma problematik som Du ... Du är sååå värd all respekt ❤️
Tack det värmer ❤️
 

Annhha

V.I.P
Poäng: 597
Blev medlem
4 Augusti 2018
Meddelanden
347
Mottagna reaktioner
639
Poäng
597
Så kommer den berömda ångesten som ett brev på posten..har jag gjort rätt som avslöjat mitt Spelberoende? Gjorde för min egen skull, orkade inte bära bördan inom mig. Nu vet de flesta, är man på en stor arbetsplats så sprids det fort...vill inte att någon ska tycka synd om mig, är inte en person som gillar att stå i fokus. Jobbar flitigt men gärna i det tysta. Så det blir ett dilemma för hur jag än gör så är jag aldrig nöjd.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp