Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Spelbolag gjorde stort fel och erkänner

Medlem
Poäng: 1
Meddelanden
14
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej grabbar vet att detta är ett lånforum men gillar sidan haft själv skulder men nu gambling addict med stora vinster

Hej tänkte kolla jag spelade på en sida vann 142k men dom nekade mina uttag hela tiden och är en stor kund hos dom efter dom nekade mina uttag så skrev jag till deras live support där agenten sa att du måste omsätta för att göra uttag så då förlorade jag alla mina pengar och klagade efter 10dagar erkänner dom och vill ge mina pengar men behöver en underskrift

Som en följd av detta misstag fortsatte du att spela och förlorade därefter vinsterna som var kopplade till den uttagsbegäran. Om dina två uttagsbegäran hade godkänts som de borde ha gjorts, skulle du ha fått två utbetalningar på totalt 142 200 SEK (102 200 SEK och 40 000 SEK).
Eftersom ditt uttag borde ha godkänts vill vi kompensera dig för det belopp som du förlorade till följd av detta misstag.

För att formalisera detta erbjuder vi dig en förlikning på 142 200 SEK, vilket motsvarar de två uttagsbeloppen (102 200 SEK + 40 000 SEK) som borde ha betalats ut till dig. För att kunna genomföra utbetalningen behöver vi två saker från dig:

Din signerade bekräftelse på förlikningen – vi skickar denna som ett separat dokument för granskning och signering.
Bekräftelse av dina bankuppgifter – ett aktuellt kontoutdrag (eller motsvarande dokument) som visar ditt namn, IBAN- och SWIFT/BIC-kod, så att vi kan överföra beloppet direkt till dig.

När vi har mottagit båda dessa kommer vi att gå vidare med utbetalningen utan dröjsmål.

sidan har spelicens i sverige och som sagt kan jag ta vidare få och ha mer rättigheter någon som kan nägot?
Liksom sidan har mina bankuppgifter och vill ha en förlikning så jag ej mer kan ta vidare detta varför vill dom jag ska signera pga jag kan få mer kompensation?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp