Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

spelskulder på 350tkr

Hej. idag har jag gjort det.
I vintras började jag spela igen. sedan dess har jag dragit på mig spelskulder på 350 t kronor, mina dagar sedan dess har varit ett mörker, jag har vandrat i skamkänslor och jag har till och med hatat mig själv.

jag har en UC risk på 24% 9 ff och inga anmärkningar. tjänar runt 250 t/år.
Under denna tid har jag försökt ta nya samlingslån, för att få ner räntorna på alla smslån jag har, ingenting har funkat med min svaga kreditvärdighet.
Idag tog jag steget till att berätta för mina föräldrar om mina skulder det tog emot så mycket då jag har en pappa som är ekonom och har jobbat upp sig från 0. Men jag har haft tur, då jag har familj som kommer kunna hjälpa mig med mina skulder.
jag vet att alla inte har det. men jag vet att det går att få hjälp på annat sätt.
Det går inte att lösa skulderna själv. allrahelst inte, om du som jag, har ett spelberoende.
jag vill bara uppmana alla som sitter med skulder, och som inte berättar för någon att ta sig i kragen och göra det. det kan inte bli värre än vad det redan är..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp