Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Spring Finance - ngn som fått pengar?

Jag fick hem skuldebrevet idag, det står att jag är beviljad lån på 50000, som jag ansökte. Dock är återbetalnings tiden ändrad till 7 år, ansökte om 10. Och det står att jag måste skicka in det påskrivna skuldebrevet samt min senaste lönespec, 3 månaders kontoutdrag och kopia på id. Jag kan köpa allt utom kontoutdragen, inte för att jag har ngt att dölja utan för jag tycker det är intrång i mitt privatliv. Ska maila och fråga varför de vill ha kontoutdrag. Om de insisterar på det kommer jag inte ta lånet. Verkar också som att de tar kreditprovning efter papperna är inskickade då fullmakt för det sänts med som ska tillbaka, står att de tar antingen UC el soliditet. Spring Finance hör ill Bluestep koncernen står det i papperna. Är det ngn som verkligen fått pengar av dem även efter skickat in allt!?!

blev du beviljad eller FÖRbeviljad.det e skillnad på dom 2.tycker inte heller om detta med kontoutdrag.är för privat tycker jag med.

Jag fick hem skuldebrevet idag, det står att jag är beviljad lån på 50000, som jag ansökte. Dock är återbetalnings tiden ändrad till 7 år, ansökte om 10. Och det står att jag måste skicka in det påskrivna skuldebrevet samt min senaste lönespec, 3 månaders kontoutdrag och kopia på id. Jag kan köpa allt utom kontoutdragen, inte för att jag har ngt att dölja utan för jag tycker det är intrång i mitt privatliv. Ska maila och fråga varför de vill ha kontoutdrag. Om de insisterar på det kommer jag inte ta lånet. Verkar också som att de tar kreditprovning efter papperna är inskickade då fullmakt för det sänts med som ska tillbaka, står att de tar antingen UC el soliditet. Spring Finance hör ill Bluestep koncernen står det i papperna. Är det ngn som verkligen fått pengar av dem även efter skickat in allt!?!

Hej,tycker det är bra att du ifrågasätter och mailar och frågar om kontoutdragen!!..Och varför skriver de inte det i deras villkor,för beviljande av lån kan jag undra!!? Hoppas det löser sig och berätta gärna vad du fick till svar ang utdragen !

Blev beviljad 20k med 3 anmärkningar 360k i inkomst. 13 UC.. Dock så var dom lite jobbiga med att dom ville se 6 månaders kontoutdrag, 3 lönespecar.. Och tusen frågor..

Fick du itbetalt pengarna fort sen icemike? och hur skickade du kontoutdragen och specarna om man får fråga? är sjukt nervös efter alla inlägg om springfinance här för jag har fått bevikjat men väntar på skuldebrevet, ska skicka in senaste lönespec, 3 mån kontoutdrag och fakturor på mina smslån som de ska betala.. gick allting smidigt för dig? tacksam för svar från vemsomhelst

Ja när allt var inskickat gick det som med vilket lån som helst. Å andra sidan så skickade jag in utskrifter som jag gjort i excel men inte så man såg att jag lagt ut det i excel. Och i excel kan man ju redigera om det skulle finnas behov :)

Ja när allt var inskickat gick det som med vilket lån som helst. Å andra sidan så skickade jag in utskrifter som jag gjort i excel men inte så man såg att jag lagt ut det i excel. Och i excel kan man ju redigera om det skulle finnas behov :)

Fan vad härligt för dig!:)
Okej, men dem ringde inte och ställde fler frågor efter du hade skickat in alla uppgifter? allting gick smidigt sen och så eller?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp