Lånforum.se rekommenderar
1. Lendo - Perfekt för samlingslån. Förmedlare
2. Bank Norwegian - Finns inte via Lendo
3. ICA Banken - Låg ränta, även bra vid samlingslån
4. Thorn - Upp till 100 000 kr över 6 år
  1. Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får bästa upplevelse. Genom att fortsätta använda sidan accepterar du detta. Läs mer.

St1 bränslekort

Diskussion i 'Kreditkort' startad av clyro86, 10 april 2018.

1. clyro86

clyro86 V.I.P

Mottagna gillanden:
    143
    Trofépoäng:
    296
    har en fråga angående mitt St1 kort (bränsle). Tankar på det varje gång och varje månad betalar jag hela fakturabeloppet (cirka 2000:-/månad) Står (ser jag nu) att gränsen på kortet är 8000:-, dvs, jag behöver inte betala varje hela fakturan varje månad utan kan nyttja det upp till 8’’’.

Varför syns inte denna kredit på tex Kreddy? Det är ju en kredit trots allt
    Varför syns inte denna kredit hos skatteverket? (Gissar att det är för att jag aldrig betalar ränta iom att fakturan alltid betalas i sin helhet)
    Den borde ju synas på UC? Iaf under beviljat resp utnyttjat.

Någon?

2. IHope

IHope V.I.P

Mottagna gillanden:
    32
    Trofépoäng:
    136
    Tog dem full UC med det? Kanske tog en annan kreditupplysning eller mikro UC så kanske därför det inte syns

3. Lånforum.se

Lånforum.se Forumsägare

Mottagna gillanden:
    174
    Trofépoäng:
    337
    Har du kollat på https://www.minuc.se/min-upplysning/? Borde stå under "Dina krediter" sen kreditlimit 8000 kr. Vet jag har ett gammalt onoff kort där som ligger och skräpar med limit på 1000 kr.

4. clyro86

clyro86 V.I.P

Mottagna gillanden:
    143
    Trofépoäng:
    296
    Tack för bra svar! Har haft kortet i cirka 2 år så minns ej vilken kreditkoll de tog men det är nog som du säger

5. clyro86

clyro86 V.I.P

Mottagna gillanden:
    143
    Trofépoäng:
    296
    Bra poäng! Just det jag menar. Såg en dagsfärsk UC där detta kort ej stod med trots att jag har kredit på det och haft det i två år (inget nytt som ej hunnit bli registrerat alltså), därav frågan. Btw så hittade jag också en gammal studentkredit på både onoff och stadium. Relativt säker på att onoff gick via resurs bank om du vill ringa och få väck den :)

Dela sidan