• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Stadium-kredit?

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 430
Mottagna reaktioner
6 905
Poäng
4 477
Hej, vilken upplysning gör Stadium i samband med ansökan om deras kreditkort?

Jag förstår att det är hos UC men syns den för alla andra eller är det en snällare variant?

Har tänkt ansöka om kreditkort hos BN i juli när senaste inkomsten uppdaterats och i dagsläget har jag 0 uc ff så jag vill inte dra på mig ett som syns!

Någon som vet?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Hej, vilken upplysning gör Stadium i samband med ansökan om deras kreditkort?

Jag förstår att det är hos UC men syns den för alla andra eller är det en snällare variant?

Har tänkt ansöka om kreditkort hos BN i juli när senaste inkomsten uppdaterats och i dagsläget har jag 0 uc ff så jag vill inte dra på mig ett som syns!

Någon som vet?
När jag köpte en sak på stadium.se tog de vanlig uc. Men det är över 2 år sen. Nu kör väl dom klarna konto/faktura och då gäller nog en vanlig uc oxå även på deras egna kreditkort.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 430
Mottagna reaktioner
6 905
Poäng
4 477
När jag köpte en sak på stadium.se tog de vanlig uc. Men det är över 2 år sen. Nu kör väl dom klarna konto/faktura och då gäller nog en vanlig uc oxå även på deras egna kreditkort.
Klarna tror jag de använder om man beställer på Nätet (eller om det är Collector) men om man vill handla i fysisk butik så kan man bara ansöka om ett kort där och inte på Nätet och då vet jag inte om det är Klarna/Collector som står för krediten.
Klarna tar väl aldrig "riktiga" Uc?
 

ljht

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
26 Januari 2015
Meddelanden
579
Mottagna reaktioner
205
Poäng
407
Klarna tror jag de använder om man beställer på Nätet (eller om det är Collector) men om man vill handla i fysisk butik så kan man bara ansöka om ett kort där och inte på Nätet och då vet jag inte om det är Klarna/Collector som står för krediten.
Klarna tar väl aldrig "riktiga" Uc?
Nej, jag har iaf aldrig varit med om att Klarna tar "riktig" UC. Men undrar om det är Klarna när man handlar fysiskt i butik, kan vara något annat då ju. Hoppas att du får något svar!
 

Nystart

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2016
Meddelanden
963
Mottagna reaktioner
354
Poäng
487
Jag trodde klarna tog riktg uc första gången. Men de kanske tar nåt annars.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 430
Mottagna reaktioner
6 905
Poäng
4 477
Nej, jag har iaf aldrig varit med om att Klarna tar "riktig" UC. Men undrar om det är Klarna när man handlar fysiskt i butik, kan vara något annat då ju. Hoppas att du får något svar!
Tror inte heller att det är Klarna i deras fysiska butiker, kankse Resurs eller Ikano och då avstår jag!
 

Nisse

V.I.P
Poäng: 157
Blev medlem
30 Juni 2011
Meddelanden
316
Mottagna reaktioner
42
Poäng
157
Collector tog över från ikano i mitten av Oktober, vet dock ej om de tar full UC eller UC 3.
 

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 800
Poäng
9 787
95 säker på att det är full uc
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 477
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
10 430
Mottagna reaktioner
6 905
Poäng
4 477
Tack för alla svar! Inte värt att riskera en uc för en kredit på 3000 kr. Väntar till juli och söker då ett kreditkort hos NB.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp