Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Kontokredit - Lån utan UC
4. Creditstar - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Lån utan UC
6. Loanstep - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Lumify - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Studera under min mans skuldsanering

Aktiv medlem
Poäng: 52
Meddelanden
35
Mottagna reaktioner
18
Poäng
52
Hej allihopa! Först och främst vill jag tacka alla som hjälpt till och gett stöd och hopp. Det har gått ett år sedan jag fick reda på att min man var skuldsatt. Det var en mörk och svår tid. Jag hittade forumet och bad om hjälp. Väldigt snälla, trevliga och hjälpsamma människor har det. Tack för allt stöd och hjälp!

Nu är situationen bättre. Min man fick en introduktion i april. Vi har två barn tillsammans, bo tillsammans och båda har heltidsjobb med en månadslön på cirka 33 000 före skatt. Han kommer att betala runt 12 000 varje månad. Han fick en 5-årig avbetalningsplan. Ganska bra att han fick en introduktion på första försöket. Men jag funderar på vad som kommer att hända om jag väljer att studera nästa år? Finns det en risk att hans skuldsanering ska omprovas?

Han ansöker om omprövning eftersom han måste uppge din nya inkomst som kommer stt bli mindre. Annars tror jag inte kommer att påverka met än att det blir ny uträkning hur mycket han kommer att betala. Han kan inte straffas om du vill studera

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Tillbaka
Topp