Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea, ringa chef?

Hej! Blev igår beviljad ett lån via lendo hos svea på 16k. Jag har anmärkningar så har en medsökande med god ekonomi. Nu när jag går in för att titta på lånet så vill de ha namn på kontaktperson på jobbet hos både mig och medsökande? Behöver vi oroa oss för att de kontaktar våra chefer? Förstod på min medsökande att hen tyckte att det var jobbigt isåfall.. Tacksam för svar.

Hej! Blev igår beviljad ett lån via lendo hos svea på 16k. Jag har anmärkningar så har en medsökande med god ekonomi. Nu när jag går in för att titta på lånet så vill de ha namn på kontaktperson på jobbet hos både mig och medsökande? Behöver vi oroa oss för att de kontaktar våra chefer? Förstod på min medsökande att hen tyckte att det var jobbigt isåfall.. Tacksam för svar.

Ni kan skriva dit vem som helst. Dom kommer inte att ringa era chefer.

Har aldrig ringt mina chefer heller.

Kommer med allra största sannolikhet inte ringa upp. Vi gör aldrig det om det inte råkar vara någon väldigt särskild omständighet. De få gånger vi ringer så ringer vi till växeln, frågar "Hej, jobbar Hjälpfort hos er? Ok, bra tack o hej!". That's it.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp