Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Svea skulfinansiering

Hej.

Jag är preliminärt godkänd av Svea skuldfinansiering. Jag har nu även hittat en borgensman. Är det någon som har erfarenhet av dessa hur lång tid det tar innan utbetalning , jag menar månadens skulder kommer jag kunna räkna med att de kan lösa dem direkt eller måste jag betala dem?

Så här såg det ut för mig :

Lån 1. Ansökningsdatum 2011-04-29 Beviljningsdatum 2011-05-02 Utbetalningsdatum 2011-05-10

Lån 2. Ansökningsdatum 2014-10-03 Beviljningsdatum 2014-10-06 Utbetalningsdatum 2014-10-15

Så här såg det ut för mig :

Lån 1. Ansökningsdatum 2011-04-29 Beviljningsdatum 2011-05-02 Utbetalningsdatum 2011-05-10

Lån 2. Ansökningsdatum 2014-10-03 Beviljningsdatum 2014-10-06 Utbetalningsdatum 2014-10-15
Borde gå rätt så fort så alltså. Så kanske kan strunta i å betala allt nu på måndag? Så löser dem alla skulder. När du vart preliminärt beviljad vart du sen beviljad då också när de väl gällde ?

Grattis! Ni som fått lån där har de krävt att nu ska lösa alla skulder?

Grymt ju. Vad hade du för förutsättningar? Hur stort va lånet?

Grymt ju. Vad hade du för förutsättningar? Hur stort va lånet?
Hej! Ja jag har bara blivit preliminärt godkänd, min borgensman måste bli godkänd också. Men de har sagt att sålänge mina inkomster inte förändras skulle de inte va ngt problem om hon blev godkänd också.så jag är i väntans tider... Men en skuld över 50 000 så krävs borgensman oavsett. Jag har tyvärr ganska höga skulder nästan 300 000, och de ska lösa allt det om hon blir godkänd

Borde gå rätt så fort så alltså. Så kanske kan strunta i å betala allt nu på måndag? Så löser dem alla skulder. När du vart preliminärt beviljad vart du sen beviljad då också när de väl gällde ?
Vet inte om allt är så pass klart så du kan låta bli att betala detta månadskskifte som jag kommer ihåg så löser de åt dig i etapper dvs. inte allt på samma dag de ska ju kontakta alla långivare för lösenuppgifter. I och med att det är beviljat så blir ju dina skulder inte löst på dagen tar det tar ett tag.

Vet inte om allt är så pass klart så du kan låta bli att betala detta månadskskifte som jag kommer ihåg så löser de åt dig i etapper dvs. inte allt på samma dag de ska ju kontakta alla långivare för lösenuppgifter. I och med att det är beviljat så blir ju dina skulder inte löst på dagen tar det tar ett tag.

Okej, men de tar liksom inte över dem och betalar av dem alla innan sista ja Januari tro?

Har du fått något besked när din borgensman kan bli godkänd ingenting lär ju ske innan det är klart, när du får det beskedet ring eller mejla Svea och hör när dina skulder blir lösta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp