Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Sveainkasso vill ha betalt för att starta avbetalningsplan!!

Måste bara tillägga att Svea KÖPER vissa skulder....tex Ferratum, då kan knappast låneföretaget har några önskemål........Svea följer inte sina egna regler och vad de annonserar om på sin hemsida att de skall göra.....hjälpa.....jag lade klagomål till klagomålsansvarig, men jag skickade också till VDn..........jag gick inte lånet för det, men jag fick i alla fall fram klagomålet på de som satt och lovade, gjorde så att jag fick en förfrågan till........Glöm inte att vi är kunder, kunden har alltid rätt......får de inga kunder har de inga jobb.......förklaringen till varför jag inte fick lånet hos SVea var till slut.....banken är inte tvingad att låna ut..........Till skillnad från en del av er....så har jag kommit över rädslan kronofogde......dom bits inte, jag dör inte.........visst är det trist med betalningsanm........men vad är egentligen 3 år........men stor fantasi, kan man driva sina ärenden långt och betala så det passa en........är man nöjd med det mesta i sitt liv och kan tänka sig att vara det i 3 år till......så kan ekonomin blir fullt acceptabel....

En sak har jag lärt mig och det är att Svea inkasso är kräk! Tar UC innan ärendena skickas till KFM. Dom kan fara åt helvete, satans hyenor!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp