Dem tog inte uc.Tjena
Görs det full uc om man använder Swedbank pay? Någon som testat senaste tiden?
- Meddelanden
- 1 335
- Mottagna reaktioner
- 884
- Poäng
- 717
Dem tar credotsafe om dem tar någon upplysning alls. Funkar som en vanlig kredit. Handla, betala senare.Hur fungerar tjänsten ?
Är det en kredit dom går att använda i butik och online om man har Swedbank som bank ?
- Meddelanden
- 175
- Mottagna reaktioner
- 32
- Poäng
- 137
Var och hur anvànder man tjänsten? Kunde använda endast i Ica?!Dom har inte tagit någon upplysning alls på mig
Har använt tjänsten i ca 6 månader
- Meddelanden
- 1 335
- Mottagna reaktioner
- 884
- Poäng
- 717
På mig tog dem en creditsafeDom har inte tagit någon upplysning alls på mig
Har använt tjänsten i ca 6 månader
- Meddelanden
- 294
- Mottagna reaktioner
- 35
- Poäng
- 157
Okej , men behöver man ha ett speciellt kort för tjänsten eller hur går det till om du handlar i affär t.ex ?Dem tar credotsafe om dem tar någon upplysning alls. Funkar som en vanlig kredit. Handla, betala senare.
Du kan inte använda kort. Det är typ som Klarna checkout men heter Swedbank pay. Det är sjukt missvisande men det är så simpelt. Utan kort, man väljer faktura. Köpet går igenom, du loggar in på Swedbank pay efter ett par dagar, trycker på kredit så läggs det över på delbetalningskontoOkej , men behöver man ha ett speciellt kort för tjänsten eller hur går det till om du handlar i affär t.ex ?
- Meddelanden
- 175
- Mottagna reaktioner
- 32
- Poäng
- 137
Vart utöver ica kan man använda swedbankpay?Du kan inte använda kort. Det är typ som Klarna checkout men heter Swedbank pay. Det är sjukt missvisande men det är så simpelt. Utan kort, man väljer faktura. Köpet går igenom, du loggar in på Swedbank pay efter ett par dagar, trycker på kredit så läggs det över på delbetalningskonto
Ingen aningVart utöver ica kan man använda swedbankpay?
- Meddelanden
- 294
- Mottagna reaktioner
- 35
- Poäng
- 157
Jag förstår , men va trycker man på för knapp i kortterminalen för att använda Swedbank Pay ? Antar att man såklart måste använda sitt vanliga kort först o sen välja Pay?Du kan inte använda kort. Det är typ som Klarna checkout men heter Swedbank pay. Det är sjukt missvisande men det är så simpelt. Utan kort, man väljer faktura. Köpet går igenom, du loggar in på Swedbank pay efter ett par dagar, trycker på kredit så läggs det över på delbetalningskonto
- Meddelanden
- 371
- Mottagna reaktioner
- 98
- Poäng
- 267
Nej inte i affären! när du handlar på ica.se....Jag förstår , men va trycker man på för knapp i kortterminalen för att använda Swedbank Pay ? Antar att man såklart måste använda sitt vanliga kort först o sen välja Pay?
- Meddelanden
- 294
- Mottagna reaktioner
- 35
- Poäng
- 157
Okej så de fungerar bara online ?Nej inte i affären! när du handlar på ica.se....
- Meddelanden
- 1 905
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 417
Jag har endast använt mig av att handla online och där när man ska betala kan man välja kort eller faktura.Var och hur anvànder man tjänsten? Kunde använda endast i Ica?!
Använde swedbank pay även vid ett tillfälle när jag köpte biljetter . Tror det var till Diggiloo.
- Meddelanden
- 21
- Mottagna reaktioner
- 25
- Poäng
- 87
Micro UC tog dom på mig i går
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.