Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Ta bort autogiro
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snake" data-source="post: 115414" data-attributes="member: 2928"><p>jag säger inte att det inte är en sjukdom!</p><p>jag gjorde all skit med! tog lån i sambons namn. tog bort autogiro, släppte allt till kfum. fick återfall på återfall. lurade nära och kära. </p><p></p><p>så säger inte att jag inte förstår att man tar bort autogirot för att prioritera annat! det är klart måste man så måste man. det jag säger är att man kan inte säga att det är dåligt att dem lägger upp det igen och säga att det ska polis anmälas. dem vill ha sina pengar inget fel med det! sen är det rätt att välja hyra och så förre så är det så så ta bort det! lägger dem upp det igen ta bort det igen men klaga inte på att dem försöker få pengarna. </p><p></p><p>jag vet som sagt att det är sjuka räntor och att man tar det för att klara sig! Dem väljer att låna till folk och vill då ha dessa räntor, väljer man att ta lånet då får man ta det, det är kanske värt det för stunden om det räddar en. Det suger så klart hur jävla dyrt det är men man valde att gå med på det för att man skulle klara sig och dem hjälpte till med att ge dig pengar. dem tjänar bra pengar på andras bekostnad och det är egentligen fel och borde förbjudas med sms lån. men så länge dem får låna ut såklart dem vill tjäna så mycket som möjligt och ser inte felet i det. det vill alla, det tråkiga är att vi blir lidande för det. </p><p></p><p>spelberoende biten ser jag på ett annat sätt än många bara och det är bara min åsikt. </p><p>det är en sjukdom. </p><p>säger inte att alla skyller på det rakt av! När någon skriver en ny tråd om att man är det och vad man gjort så kommer massa kommentarer om att: "det är inte ditt fel"</p><p>"du tog lån i andras namn men det är en sjuldom" "klandra inte dig sj" </p><p></p><p>det är inte direkt så jag skrivet ngt meddelande efter där att ju det är ditt fel! jag ha aldrig kommenterat ngt om det för jag förstår att det inte är så stöttande.</p><p>tycker bara att man måste ta lite eget ansvar med. många här har varit spelberoende, många här har slutat så det går att sluta man måste bara lyckas ta det valet och eftersom att valet alltid finns där hur svårt det än är att ta så tycker jag det är fegt att skylla på sjukdom. man har gjort mycket dumt då ska man ha lite skit för det med och stå för konsekvenserna. för det är ett beroende och inte cancer man kan göra ngt åt det. </p><p></p><p>men är som sagt bara min åsikt och förstår att den är tråkig för många. men efter som jag med gjort all skit så ttcker jag att jag ha rätt till att ha en åsikt om det iallafall jag är ingen utomstånde som inte förstår varför man gör det. folk är inte dumma i huvudet för allt som görs men att klaga och skylla på annat vinner ingen på heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snake, post: 115414, member: 2928"] jag säger inte att det inte är en sjukdom! jag gjorde all skit med! tog lån i sambons namn. tog bort autogiro, släppte allt till kfum. fick återfall på återfall. lurade nära och kära. så säger inte att jag inte förstår att man tar bort autogirot för att prioritera annat! det är klart måste man så måste man. det jag säger är att man kan inte säga att det är dåligt att dem lägger upp det igen och säga att det ska polis anmälas. dem vill ha sina pengar inget fel med det! sen är det rätt att välja hyra och så förre så är det så så ta bort det! lägger dem upp det igen ta bort det igen men klaga inte på att dem försöker få pengarna. jag vet som sagt att det är sjuka räntor och att man tar det för att klara sig! Dem väljer att låna till folk och vill då ha dessa räntor, väljer man att ta lånet då får man ta det, det är kanske värt det för stunden om det räddar en. Det suger så klart hur jävla dyrt det är men man valde att gå med på det för att man skulle klara sig och dem hjälpte till med att ge dig pengar. dem tjänar bra pengar på andras bekostnad och det är egentligen fel och borde förbjudas med sms lån. men så länge dem får låna ut såklart dem vill tjäna så mycket som möjligt och ser inte felet i det. det vill alla, det tråkiga är att vi blir lidande för det. spelberoende biten ser jag på ett annat sätt än många bara och det är bara min åsikt. det är en sjukdom. säger inte att alla skyller på det rakt av! När någon skriver en ny tråd om att man är det och vad man gjort så kommer massa kommentarer om att: "det är inte ditt fel" "du tog lån i andras namn men det är en sjuldom" "klandra inte dig sj" det är inte direkt så jag skrivet ngt meddelande efter där att ju det är ditt fel! jag ha aldrig kommenterat ngt om det för jag förstår att det inte är så stöttande. tycker bara att man måste ta lite eget ansvar med. många här har varit spelberoende, många här har slutat så det går att sluta man måste bara lyckas ta det valet och eftersom att valet alltid finns där hur svårt det än är att ta så tycker jag det är fegt att skylla på sjukdom. man har gjort mycket dumt då ska man ha lite skit för det med och stå för konsekvenserna. för det är ett beroende och inte cancer man kan göra ngt åt det. men är som sagt bara min åsikt och förstår att den är tråkig för många. men efter som jag med gjort all skit så ttcker jag att jag ha rätt till att ha en åsikt om det iallafall jag är ingen utomstånde som inte förstår varför man gör det. folk är inte dumma i huvudet för allt som görs men att klaga och skylla på annat vinner ingen på heller. [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Ta bort autogiro
Topp