Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Smslån
Ta bort autogiro
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Syrran" data-source="post: 115421" data-attributes="member: 3721"><p>Jag förstår nu vad du menar! Trodde aldrig jag skulle hamna så illa!</p><p>Har tidigare varit en ekonomisk person och betalade räkningar först och räknade ut hur mycket som fanns kvar att spendera!</p><p>Men detta beroende gjorde att jag tappade kontrollen helt och har idag knappt koll på alla lån hit o dit!</p><p>Det blev en ond lånekarusell som jag ångrar bittert!</p><p>Visst får man till en del skylla sig själv som inte tog tag i detta i tid!</p><p>Men man är som i en bubbla och ser inte helheten!</p><p>Och kan jag drabbas som avskydde dessa lån och inte såg konsekvenserna då kan det hända vem som helst! </p><p>Trodde att jag hade en spärr och kunde inte drömma om att jag skulle hamna så här illa! </p><p>Nog har man varit med om mycket tråkigt o jobbiga händelser i sitt liv men detta är nog det värsta jag nånsin varit med om!</p><p>Aldrig mått så dåligt nån gång som jag gör nu!</p><p>Har svårt att se ljuset i tunneln och vet ärligt talat inte hur jag ska komma ur skiten mer än nolltolerans till spel som är det första! </p><p>Nu ligger räkningar på hög och hur jag än prioriterar så blir det inkasso och KFM till slut! </p><p>Kommer ej att fixa detta och har ångest inför räkningar som måste in denna månad och det är inga små summor direkt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Syrran, post: 115421, member: 3721"] Jag förstår nu vad du menar! Trodde aldrig jag skulle hamna så illa! Har tidigare varit en ekonomisk person och betalade räkningar först och räknade ut hur mycket som fanns kvar att spendera! Men detta beroende gjorde att jag tappade kontrollen helt och har idag knappt koll på alla lån hit o dit! Det blev en ond lånekarusell som jag ångrar bittert! Visst får man till en del skylla sig själv som inte tog tag i detta i tid! Men man är som i en bubbla och ser inte helheten! Och kan jag drabbas som avskydde dessa lån och inte såg konsekvenserna då kan det hända vem som helst! Trodde att jag hade en spärr och kunde inte drömma om att jag skulle hamna så här illa! Nog har man varit med om mycket tråkigt o jobbiga händelser i sitt liv men detta är nog det värsta jag nånsin varit med om! Aldrig mått så dåligt nån gång som jag gör nu! Har svårt att se ljuset i tunneln och vet ärligt talat inte hur jag ska komma ur skiten mer än nolltolerans till spel som är det första! Nu ligger räkningar på hög och hur jag än prioriterar så blir det inkasso och KFM till slut! Kommer ej att fixa detta och har ångest inför räkningar som måste in denna månad och det är inga små summor direkt! [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Smslån
Ta bort autogiro
Topp