• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Ta lån och flytta utomlands, frågor kring detta

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 787
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 302
Mottagna reaktioner
12 801
Poäng
9 787
Jag har ingen hyra. Jag bor med mina föräldrar.

Det var inte riktigt min poäng, din inkomst är så låg att banker kan stänga dörren bara därför..

Bäst utväxling skulle du nog få att sätta in dina pengar på avanza, ansöka om belåning och ta ut på kredit där.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

John_Holmes

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
29 Augusti 2021
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
6
Det var inte riktigt min poäng, din inkomst är så låg att banker kan stänga dörren bara därför..

Bäst utväxling skulle du nog få att sätta in dina pengar på avanza, ansöka om belåning och ta ut på kredit där.
Tack för tipset. Jag har redan ett konto där, hur mycket kan jag komma upp i med dem besparingarna jag Har?
 

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Innehållet och formuleringen doftar juli-tråden och är förmodligen skapad av samma TS.

1.) Beror helt på tillvägagångssätt.

2.) Oklart

3.) Luddig formulering?

4.) Anledning att låna är självklart något du behöver uppge.
Menar du mig? Inte samma person lol.
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Så du ska medvetet belåna för att försöka blåsa bankerna och fly utomlands och be om råd hur du ska göra denna brottsliga handling? Låter ju smart. Lol

Osar desperation med tanke på din låga inkomst att tro du kan låna mycket pengar.

//moraltanten i guess?
 

Emil99

V.I.P
Poäng: 347
Blev medlem
26 November 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
157
Poäng
347
Så du ska medvetet belåna för att försöka blåsa bankerna och fly utomlands och be om råd hur du ska göra denna brottsliga handling? Låter ju smart. Lol

Osar desperation med tanke på din låga inkomst att tro du kan låna mycket pengar.

//moraltanten i guess?
Är inte olagligt att inte betala sina lån
 

Orolig123

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
17 Augusti 2021
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Folk trollar här bara för att de sticker i ögonen på vissa. Vem vill ens bo här när somalier får 32 tuss i månanden utan att jobba. Alla invandrare som inte jobbar eller har låssas jobb kostar oss som land över 40 miljarder per år. Mysigt. Vill också dra o sluta betala skatt till lycksökare. Sverige är en soptipp redan nu o värre blir det garanterat.

Om jag kunde låna över 800.000 cash med en månadslön på 20 netto kan ts låna mer.

Utöver lånen kan du maxa genom att köpa massor av saker på avbetalning, klarna, qliro, amazon, telia säkert 3 iphones minst sen maxar du alla sms lån du kan hitta.

Plocka ut mobiler på alla bolag som finns, halebop, telia, tre, tele2, comviq mm. Sälj snabbt för cash. Köp Mac datorer på avbetalning hos komplett, webhallen mm o sälj.

det finns hur mycket sett som hel att få ut pengar och om jag med en sämre score fick fram en miljon plus totalt med en sämre lön för mitt misbruk så vore d nästan pinsamt om du inte får fram minst 1 Mille om du är smart och gör allt i rätt ordning med 0 I uc.

lycka till.
 
Senast ändrad:

Orolig123

Medlem
Poäng: 6
Blev medlem
17 Augusti 2021
Meddelanden
10
Mottagna reaktioner
4
Poäng
6
Bättre än inget, utan inkomst blir jag inte. Det var tyvärr av den lägre biten 150 000.

såg det här inlägget nu efter jag skrev.
Då är det mycketsvårqre då jag antog du hade 300 på pappret förra året. Du behöver ha 250 plus för att maxa en mille men en ganska bra kassa kan du nog fixa men ingen mille med den låga inkomsten.
 

Dunder

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 427
Blev medlem
23 Augusti 2021
Meddelanden
2 547
Mottagna reaktioner
2 157
Poäng
1 427
Ta ett CSN lån utomlands studier istället?
 

Sevir87

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 787
Blev medlem
18 Februari 2021
Meddelanden
1 969
Mottagna reaktioner
988
Poäng
787
Är inte olagligt att inte betala sina lån
Det skulle säkert kunna bli ett bedrägeribrott om man avsiktligen lånar till över öronen för att dra till ett annat land där ts själv säger Kfm inte kan nå honom och således har ingen avsikt att betala tillbaka pengarna.

I slutänden blir det du o jag som får betala med våra skattemedel.

Hela tråden är intressant
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp