Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ta lån på 20 000-40 000:- utan fast anställning?

Thorn är jobbiga att ha och göra med jagar en om man inte betalar i tid via sms och telefon och försöker tvinga folk att handla av dom också för att få lån.

Hur svårt är det att få lån hos BigBank då? Är det massa samtal som gäller osv? Kollar noggrant upp arbetsgivarintyget? Går det att köra med Autogiro?

Thorn är jobbiga att ha och göra med jagar en om man inte betalar i tid via sms och telefon och försöker tvinga folk att handla av dom också för att få lån.

Många verkar ha det problemet som har lånat av dom.. Hur svårt är det att få lånet beviljat där? Är räntan skyhög eller funkar den? (Om man jämför med BigBank).

Kopierat från Thorns sida: räntan bestäms först efter individuell kreditprövning, f n ligger årsräntan på 9,90%-21,60%.

Jag har haft lån hos Thorn som jag löste, skötte alltid mina betalningar men när jag gjorde en ny ansökan efter ett år fick jag avslag. Jag har läst och hört av många att Thorn är krångliga.

Kopierat från Thorns sida: räntan bestäms först efter individuell kreditprövning, f n ligger årsräntan på 9,90%-21,60%.

Jag har haft lån hos Thorn som jag löste, skötte alltid mina betalningar men när jag gjorde en ny ansökan efter ett år fick jag avslag. Jag har läst och hört av många att Thorn är krångliga.

Tack för svar! Vad hade du för inkomst när du ansökte om lånet? Var det massa telefonsamtal innan man fick lånet beviljat/pengarna på sitt konto? :)

Tack för svar! Vad hade du för inkomst när du ansökte om lånet? Var det massa telefonsamtal innan man fick lånet beviljat/pengarna på sitt konto? :)
Jag fick mitt Thorn lån 2009 och hade då en inkomst på ca 265.000:- då var det enkelt att få fick besked på en gång och utbetalat inom en vecka. Nu verkar det vara mycket svårare och krångligare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp