Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tack till låneforum

Hej på er!
Vill bara tacka för att ni finns❤️
Okej jag har hamnat i blåsväder heta diskussioner och velat lämna ta samt ta paus några gånger härifrån.
Men har aldrig kunnat lämna på riktigt även om det känns så för stunden.
Jag har varit frustrerad arg o ibland vansinnig men insett att felet ofta också låg hos mig själv.
Haft svårt att ta kritik okej ibland har några varit riktigt otrevliga men det är ju endast ett fåtal.
Så ett stort tack att ni finns och många goda råd har jag fått.
Ni är toppen allihop.
Och jag har inte druckit.
Stor Kram världens bästa låneforum❤️❤️❤️

Hej på er!
Vill bara tacka för att ni finns❤️
Okej jag har hamnat i blåsväder heta diskussioner och velat lämna ta samt ta paus några gånger härifrån.
Men har aldrig kunnat lämna på riktigt även om det känns så för stunden.
Jag har varit frustrerad arg o ibland vansinnig men insett att felet ofta också låg hos mig själv.
Haft svårt att ta kritik okej ibland har några varit riktigt otrevliga men det är ju endast ett fåtal.
Så ett stort tack att ni finns och många goda råd har jag fått.
Ni är toppen allihop.
Och jag har inte druckit.
Stor Kram världens bästa låneforum❤️❤️❤️
Och tack för att DU är DU ❤️

Ja detta är ett mkt bra forum vet inte alls hur man skulle klarat av allt psykiskt om man inte hade detta forum :( ♥️

Syrran, du är välkommen här i vilken form du än befinner dig, vi finns här för dig. Inte alltid så lätt att vara ödmjuk och snäll när man redan mår skit :) har inte upplevt dig så mycket ännu, men din åsikt är lika mycket värd som alla andras ❤️

Syrran, du är välkommen här i vilken form du än befinner dig, vi finns här för dig. Inte alltid så lätt att vara ödmjuk och snäll när man redan mår skit :) har inte upplevt dig så mycket ännu, men din åsikt är lika mycket värd som alla andras ❤️
Så fint skrivet❤️ Tack snälla ❤️❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp