Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tagit samlingslån, plocka ut kredit efter inlösen

Om jag tagit ett samlingslån och banken löst in bla betalkoll och ett kreditkort. Kan dom på något sätt se att jag använder dessa igen strax efter inlösen? Tänker att det kanske inte är deras tanke att man ska göra men det händer väl inget om jag skulle göra det?:)

Om dom inte avslutas kan dom nyttjas igen och sedan sitter du med samma problem igen

Om jag tagit ett samlingslån och banken löst in bla betalkoll och ett kreditkort. Kan dom på något sätt se att jag använder dessa igen strax efter inlösen? Tänker att det kanske inte är deras tanke att man ska göra men det händer väl inget om jag skulle göra det?:)
Jag ställer mig lika frågande som ovanstående. Ska du alltså fortsätta skuldsätta dig om du får ett samlingslån? Verkligen genialt.

Mitt råd att inte ta ut igen. För min del är jag i ekonomisk knipa för att jag har lånat, tagit ut på kredit, lånat igen...
don't do it

Nej, banken kan givetvis inte göra något om du fortsätter använda dina kreditkort.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp