• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Flexkontot - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Tankar i natten...

Kimsan72

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 3 907
Blev medlem
18 Augusti 2017
Meddelanden
5 941
Mottagna reaktioner
6 131
Poäng
3 907
Vi får kämpa tillsamman & lyfta varandra .. önskar verkligen jag kunde göra något för dig .. jag tog ett par dagar hemma .. sjukade mig av mental utmattning ..
finns inger utrymme men samlad iallafall energi .. Kansk en paus kan ge dig lite space om så bara en dag ..

Jag vet sweetie :) och Du vet vad jag anser... Din hälsa är PRIO ETT !!
Jag önskar inte min värsta fiende det jag går igenom nu...detta hat, denna obeskrivliga sorg, förakt, som ja lastar mig själv!
Det är ju nu, som ja egentligen borde ”blomma ut”, de e nu som ja borde kunna njuta av resor, LIVET etc...men nä, jag är evighets geldenären på väg mot KF... it sucks, big time :(...
...men ja var där Du är idag för ca 8-10 månader sedan & de va än värre...
Nu landar jag... snart tar ”storebror” över och jag får helt enkelt ”go with the flow”... Kanske Du borde göra de’samma... just sayin’ ...
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mirakel

V.I.P
Poäng: 427
Blev medlem
16 Juni 2018
Meddelanden
360
Mottagna reaktioner
289
Poäng
427
Jo .. i och med att jag tackade ja till en fast tjänst så tar jag nog ett snabbspår så vi kan åka tillsammans .. gäller att vi håller huvudet högt och uppskattar de vi har omkring oss som inte fördömer..
Att spela brädspel på kvällen med sonen som nu är min hyresvärd kändes verkligen som en bra kväll.. inte tänkte jag på ekonomi då.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp