• På onsdag skickas den in, delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Zmarta - Ett bra alternativ
3. Sambla - Jämförelsetjänst
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
6. Banky - Lån utan UC
7. Merax - Nu med Swish, ingen UC
8. Nstart - Nystartslån
9. Brixo - Lån utan UC
10. Binly - Lån utan UC

Tankar, skuldsanering, missbrukadkredit m.m.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
Låter väldigt klokt :) jag har hatt utmatning nu i snart 1,5 år ! Hade jag inte betalat jämte på dom stora lånen så hade jag absolut klarat mig på förbehållsbeloppet ! Och skulle man dessutom ha två fria månader juni och december så pratar vi om 30k i juni och 20k i december som jag kan spara undan , ändå 50k som finns undanlagt då ! Då blir det ju nästan dubbla pengarna varje månad året efter :) så får jag bara igenom detta så blir jag väldigt glad ! Undrar när dom ringer upp en nu ? Jag kommer nog inte skicka in ett brev , antar dom kommer prata en stund med en när dom väl ringer så får väl förklara då :)
Ja, dom två månaderna är verkligen guld ! Hade varit trevligt med tre eller fyra år pga av barn osv men blir det fem så gör det inget för i slut ändan blir man ändå fri :D Ja, men de ringer säkert inte förens någon vecka innan beslutet känns det som ? När man har läst om andra! Du borde ha goda chanser eftersom du haft löneutmätning så pass länge tänker jag! Jag hoppas på lite tur
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 774
Mottagna reaktioner
2 631
Poäng
1 857
Ja, dom två månaderna är verkligen guld ! Hade varit trevligt med tre eller fyra år pga av barn osv men blir det fem så gör det inget för i slut ändan blir man ändå fri :D Ja, men de ringer säkert inte förens någon vecka innan beslutet känns det som ? När man har läst om andra! Du borde ha goda chanser eftersom du haft löneutmätning så pass länge tänker jag! Jag hoppas på lite tur
Ja precis som du skriver 3-4 år hade varit perfekt , men väldigt nöjd med 5 år med ! Då vet man helvetet är över :) vet inte om det är en fördel faktiskt , vet flera som inte ens hade skulder hos kronofogden som fått det ändå :) vi får hålla tummarna :)
 

johanc84

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 857
Blev medlem
8 Juni 2019
Meddelanden
5 774
Mottagna reaktioner
2 631
Poäng
1 857
Ni som blivit uppringda av handläggaren hur länge pratade ni första gången om ansökan ? Vilka frågor ställde personen ? :)
 

Elsin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 447
Blev medlem
9 Mars 2020
Meddelanden
1 315
Mottagna reaktioner
243
Poäng
447
Ja precis som du skriver 3-4 år hade varit perfekt , men väldigt nöjd med 5 år med ! Då vet man helvetet är över :) vet inte om det är en fördel faktiskt , vet flera som inte ens hade skulder hos kronofogden som fått det ändå :) vi får hålla tummarna :)
Ja, det får vi göra! Vi borde få beslut i närheten av varandra! Hoppas man får en bra handläggare/ :)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp