• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo - Lån utan UC
7. Loanstep - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Telia finance, upplysningen via sergel..

Spontan

Viktig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
5 December 2017
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
44
Poäng
147
Har du appen TeliaPay?

Om så är fallet så kan du ändra fakturametod under knappen ”konto” längst ner till höger, tryck sedan på ditt eget namn, och i det steget du hamnar i då kan du ändra fakturametod längst ner.

Dock EJ E-faktura, men du kan välja e-post, och då slipper du breven i brevlådan.
Kan man ha Teliapay utan att vara teliakund i övrigt ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 359
Mottagna reaktioner
796
Poäng
677
Nån som vet om man kan "köpa tid" om man ligger efter 2 månader genom att betala bara 1 och det blir som man betalt den första så man bara ligger efter 1 om ni förstår hur jag menar eller om man måste betala båda.
 

Maria N

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 597
Blev medlem
11 Juni 2021
Meddelanden
1 030
Mottagna reaktioner
555
Poäng
597
Nån som vet om man kan "köpa tid" om man ligger efter 2 månader genom att betala bara 1 och det blir som man betalt den första så man bara ligger efter 1 om ni förstår hur jag menar eller om man måste betala båda.
Du kan betala 1. Men när du har två förfallna och när du får fakturan för den 3:e så innehåller den alla 3 avier och uppsägning. Så betala direkt när den andra fakturan ska vara inbetald så hinner dem inte. Jag har gjort så flera gånger.
 

Bullens

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 677
Blev medlem
1 Maj 2014
Meddelanden
1 359
Mottagna reaktioner
796
Poäng
677
Du kan betala 1. Men när du har två förfallna och när du får fakturan för den 3:e så innehåller den alla 3 avier och uppsägning. Så betala direkt när den andra fakturan ska vara inbetald så hinner dem inte. Jag har gjort så flera gånger.
Jag fick precis den tredje så får betala den hekt enkelt så kan jag släpa nästa månad om det behövs...tack för info.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp