Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Testat forskottslon.se?

Jag undrar om någon vet vilket inkassobolag skickar de till? Och är det till någon som man kan då delbetala hos?

svea inkasso

svea inkasso går inte med på någon avbet

Det är inte Svea inkasso som bestämmer om avbetalningsplan ska beviljas eller inte.
När du meddelar Svea inkasso om du kan få avbetalningsplan så frågar dom bolaget som skall ha pengarna om de kan gå med på avbetalningsplan.
Det är alltså upp till låne-företaget som bestämmer om avbetalningsplan ska läggas upp eller ej.
Inkassobolaget medlar mellan dig och låne-företaget och gör som låne-företaget säger.

Så är det också hos tex Meddelandelån som har intrum justitia. Jag har för övrigt haft många olika avbet.planer hos svea inkasso. Allt beror på vad låne-företaget går med på.

Det är inte Svea inkasso som bestämmer om avbetalningsplan ska beviljas eller inte.
När du meddelar Svea inkasso om du kan få avbetalningsplan så frågar dom bolaget som skall ha pengarna om de kan gå med på avbetalningsplan.
Det är alltså upp till låne-företaget som bestämmer om avbetalningsplan ska läggas upp eller ej.
Inkassobolaget medlar mellan dig och låne-företaget och gör som låne-företaget säger.

Så är det också hos tex Meddelandelån som har intrum justitia. Jag har för övrigt haft många olika avbet.planer hos svea inkasso. Allt beror på vad låne-företaget går med på.

Precis. Det är förskottslön som inte går med på avbetalningar (tyvärr)

Jag är återkommande kund hos Förskottslön, nån som vet om man får lån där om/när man har flrelöggande/delgivningskvitto (som iofs kommer att betalas) hos KFM??

Ja de beviljar även om man har betaln.föreläggande

Ja, de har beviljat mig även om jag har haft aktuella betalningsförelägganden hos KF.

förskottslön

Forskottslon...omöjliga att få tag på. Autogiroansökan på nätet funkar inte. Inget svar fast telefontid. Bara en röst som säger att växeln är öppen mellan 10-12 och 14-16. Jag har ringt hur många gånger som helst mellan 10 och 11. Samma telefonröst hela tiden. Vad är det för skumt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp