- Meddelanden
- 36
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 7
Något jag tycker är märkligt är Thorns fakturor när man betalar av lån. Jag har ett lån på 25000 där jag nu har betalat av drygt 11000 kronor. På fakturan står det "Beviljad kredit 25 295 kronor" och under det står "Disponibel kredit" och det beloppet jag har återbetalat. Jag kontaktade dem och frågade om hur jag kunde utnyttja denna "disponibla kredit" t ex för köp hos dem men fick bara veta att det vara för att jag skulle veta vad jag hade återbetalat och jag fick verkligen inte handla några produkter för denna summa. Efter det lade de bara på luren. Är det fler än jag som har reagerat för att de skriver "Disponibel kredit" och försökt låna om summan eller köpa produkter för detta belopp? Jag bara tycker att de sänder ut fel signaler om de skriver "disponibel kredit" på fakturan. Visst kan man tro att man har det tillgängligt? Men jag är väl dum i huvudet enligt Thorn som bara kunde ställa en sådan fråga till dem. Men skicka ut reklam och tala om att jag är en av deras bästa kunder det går bra. Nä, tack för Thorn!